Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Sikkert mange som har visst om programmet, men ikke prøvd på 6600. Programmet "ETI Camcorder pro 1.0" funker som bare det på 6600. Min lille Review: Kvalitet på filmene: Når du er inne på kameraet, kan du gå inn på valg -> settings -> velge mellom low - standard - high quality. Nå er jeg ingen ekspert i å se forskjeller, men jeg kan umulig ta feil når jeg sier at forskjellen mellom standard og high er svært minimal. Men, har du rikelig med plass igjen på mobilen, og er en skikkelig perfeksjonist, så velg high. Har du derimot lite plass, og ønsker allikevel å ta opp en god del ekstra filmsnutter, velg standard, og hvis du lever av de resterende kB på både telefon- og minnekort minnet, så velg low. Du merker "overhodet" ingen forskjell - bortsett fra plassen som brukes Lagring: Her synes jeg ETI Camcorder Pro har gjort det meste bra. Du kan velge mellom lagring på minnekort eller telefon. Det eneste som kan virke irriterende (hvis det måtte være noe), så må det være at på den egne mappen for filmer, "my videos", har som standard å se om det er filmer tatt med Camcorder lagret i telefonminnet. Det er litt smålig irriterende at man alltid må velge valg -> view library on -> Memory Card for å se filmene som ligger på MM. Men, som sagt, dette er bare en liten bagatell som man helt fint kan leve med. Videosnuttene - har de noen begrensning? Vel, det får være grenser hvor lenge man gidder å filme rundt og rundt for å teste hvor lenge man kan holde på, men jeg testet at man minimum kan holde på i 1 min. 20 sek. Da gadd jeg ikke mer. Det eneste som kan være det lille minuset, er at du ikke kan ha på audio recording (for de som måtte ønske det). Altså filming uten lyd. Prøver du derimot å ha på lyd, lukkes programmet - automatisk! EDIT: Slå av lyden via valg -> settings -> audio -> off Konklusjon: Etter å ha prøvd diverse kameraer som skulle takle dette på 3650, så har jeg funnet en eneste spiller som passer til 6600, og det er ETI Camrecorder Pro. Hvis du greier deg uten lyd, er dette noe av det beste du kan få tak i. Terningkast: 5 Noen som har noe på hjertet? Spørsmål? Har noen formeninger om "anmeldelsen"? Sett i gang! Endret 21. november 2003 av c_u_m8 Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 prøvde dette på min 6600 når den var helt ny.. programmet lukka seg... gadd ikke prøve mer... nå vet jeg det var pga at jeg hadde lyden på.. *innstalere på nytt* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 prøvde dette på min 6600 når den var helt ny.. programmet lukka seg... gadd ikke prøve mer... nå vet jeg det var pga at jeg hadde lyden på.. *innstalere på nytt* Det hjelper bare å pusle litt rundt med programmet - da finner man det ut til slutt! Lenke til kommentar
lanzze Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Sikkert mange som har visst om programmet, men ikke prøvd på 6600. Programmet "ETI Camcorder pro 1.0" funker som bare det på 6600. Min lille Review: Kvalitet på filmene: Når du er inne på kameraet, kan du gå inn på valg -> settings -> velge mellom low - standard - high quality. Nå er jeg ingen ekspert i å se forskjeller, men jeg kan umulig ta feil når jeg sier at forskjellen mellom standard og high er svært minimal. Men, har du rikelig med plass igjen på mobilen, og er en skikkelig perfeksjonist, så velg high. Har du derimot lite plass, og ønsker allikevel å ta opp en god del ekstra filmsnutter, velg standard, og hvis du lever av de resterende kB på både telefon- og minnekort minnet, så velg low. Du merker "overhodet" ingen forskjell - bortsett fra plassen som brukes Lagring: Her synes jeg ETI Camcorder Pro har gjort det meste bra. Du kan velge mellom lagring på minnekort eller telefon. Det eneste som kan virke irriterende (hvis det måtte være noe), så må det være at på den egne mappen for filmer, "my videos", har som standard å se om det er filmer tatt med Camcorder lagret i telefonminnet. Det er litt smålig irriterende at man alltid må velge valg -> view library on -> Memory Card for å se filmene som ligger på MM. Men, som sagt, dette er bare en liten bagatell som man helt fint kan leve med. Videosnuttene - har de noen begrensning? Vel, det får være grenser hvor lenge man gidder å filme rundt og rundt for å teste hvor lenge man kan holde på, men jeg testet at man minimum kan holde på i 1 min. 20 sek. Da gadd jeg ikke mer. Det eneste som kan være det lille minuset, er at du ikke kan ha på audio recording (for de som måtte ønske det). Altså filming uten lyd. Prøver du derimot å ha på lyd, lukkes programmet - automatisk! EDIT: Slå av lyden via valg -> settings -> audio -> off Konklusjon: Etter å ha prøvd diverse kameraer som skulle takle dette på 3650, så har jeg funnet en eneste spiller som passer til 6600, og det er ETI Camrecorder Pro. Hvis du greier deg uten lyd, er dette noe av det beste du kan få tak i. Terningkast: 5 Noen som har noe på hjertet? Spørsmål? Har noen formeninger om "anmeldelsen"? Sett i gang! Har nettopp fått meg Nokia 6600. Så langt virker alt veldig bra. Lastet nettopp ned agile messenger. VELDIG BRA program. Kjekt å kunne chatte på msn via mobilen. Men for å komme til saken, hvor kan jeg laste ned ETI Camcorder pro 1.0? Er det freeware ja? Håper noen kan svare meg på dette Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Har nettopp fått meg Nokia 6600. Så langt virker alt veldig bra. Lastet nettopp ned agile messenger. VELDIG BRA program. Kjekt å kunne chatte på msn via mobilen. Er ikke det utrolig dyrt? BTW: Fin test du hadde der, stå på Endret 23. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
lanzze Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Om det er dyrt med msn? Nei. Koster ikke veldig mye. 1mb koster sekti kroner. Deretter koster det 16kr videre for hver mb. Vet ikke om det var meg du spurte men Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Om det er dyrt med msn? Nei. Koster ikke veldig mye. 1mb koster sekti kroner. Deretter koster det 16kr videre for hver mb. Vet ikke om det var meg du spurte men Og 60kr er ikke mye Mange linjer cirka får du skrivd på 1Mb? :-) Endret 23. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
espenah Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 GAAANSKE mange.. 1 MB er dyrt ja.. Men en linje er vel på pluss/minus 1 KB.. Så chatte over GPRS er et billig alternativ til SMS Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Vet du om det er samme priser på kontantkort? (finner aldri fram på hjemmesidene til telenormobil ) :-) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Takker for all positiv respons! Hyggelig! Lenke til kommentar
espenah Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 GPRS prisene skal være de samme mener jeg. Husker ikke helt i farten, men WAP og GPRS koster d samme uansett abonnementstype. Correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
lanzze Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Men er det ingen som kan si meg hvor jeg finner det video programmet?? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hmm, man gir en 5'rn til et program som faktisk ikke fungerer Lenke til kommentar
garry Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hei. Lasta ned ETI camcorder pro akkurat. Men.. enter registration code står det, hvor i all verden finner man den da? Det står jo at man kan prøve spilleren på my-symbian da? G. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hei. Lasta ned ETI camcorder pro akkurat. Men.. enter registration code står det, hvor i all verden finner man den da? Det står jo at man kan prøve spilleren på my-symbian da? G. Du er nok nødt til å l\kjøpe programmet Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 hvor finner mann de programmene hen???til nedlasting??? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 www.my-symbian.com Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Veldig BRA test, Bandidos Pelle. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå