djgudleif Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 det er trygt å hive en harddisk ned en foss Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 det er trygt å hive en harddisk ned en foss Det anbefales dog å holde trygg avstand til fossen når man gjør det. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Man sier man skal lære så lenge man lever, så jeg lærte meg om hva dette harde livet krever. At du tar deg selv i vare, at du tar deg selv i akt, for med gærne troll og kjerringer må du være på vakt! Regel 1: Hold deg unna alle damer som er sprø 2: Røm unna før det er for seint og du må blø 3: Ring kjappt til snuten, gå til innkjøp av kniv 4: Bytt ut alle låser, start et nytt liv 5: Slå av telefonen 6: Steng deg sjæl inne 7: Aldri lukk opp døra hvis du trur det er en kvinne Hun kan kanskje virke snill og være pen og slank og fin, men tro meg på mitt ord, hun koker din kanin Calm down on the meth, bro. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 Havnet på fest med henne igår, det fungerte ikke veldig bra. Hun drev o spurte om jeg skulle komme bort hele town på festen,vi snakket og hadde det gøy, men hun var så drita at hu mista fokus og forsvant av gårde. Hun tok slik at hodet til henne og venninna møttes rett foran meg, 2cm unna nesa mi,så klinte dem. Dette skjedde flere ganger. Tror også hun prøvde å gjøre meg sjalu, for jeg så hun glante på meg flere ganger mens hun pratet med pojker. Så tror jeg skal trekke meg bort ja 0.0 Anonymous poster hash: 4604e...ff0 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 ^ Offameg. Eh, på tide. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 Man lærer mens man går, am I right? Anonymous poster hash: 4604e...ff0 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Haha, du vet hva de sier om crazy bitches.. Hun der virker morsom å ha et seksuelt forhold til, men hun er vel ikke helt moden for noe seriøst forhold 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Tja om vennina er kul så kan du jo prøve å få henne med hjem til deg og gi henne en god omgang , så har de i alle fall litt mer til felles når de kliner på nytt... Men ja, støtter det som sies her, hold deg unna... 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 Tja om vennina er kul så kan du jo prøve å få henne med hjem til deg og gi henne en god omgang , så har de i alle fall litt mer til felles når de kliner på nytt... Men ja, støtter det som sies her, hold deg unna... ja, tror ikke endestykket mitt skal nærme seg den gjengen der nei. Anonymous poster hash: 4604e...ff0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. april 2016 Forfatter Del Skrevet 16. april 2016 Dere synes det er "crazy" at en jente spør om dere vil komme bort på fest og ser på dere mens hun snaker med andre gutter??? Og refererer til kaninkoker-sangen?Ikke rart jenter ikke tør å ta initiativ overfor gutter de liker... Calm down på kraftuttrykkene, enhver jente som leser denne tråden kommer jo til å miste lysten på å snakke til gutter på fest. Anonymous poster hash: d82e6...0a9 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Tror ikke så mange jenter leser dette, du. Ser du noen? 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Nå er vi gutter ganske så enkle , om det er vanskelig for jentene å forstå hvordan vi ønsker å bli behandlet og holder på med å planlegge de 10 neste trekkene for å så "score" så tar de grundig feil på hva vi ønsker oss. Er det så vanskelig å be om at kvinner skal kunne : *Svare på en enkel måte på det vi spør på? *Ikke overtolke noe vi sier (Så pene klær du har da...). Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 enhver jente som leser denne tråden kommer jo til å miste lysten på å snakke til gutter på fest. Anonymous poster hash: d82e6...0a9 Det er bare å ikke være psycho det, så går det nok bra. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2016 Forfatter Del Skrevet 17. april 2016 enhver jente som leser denne tråden kommer jo til å miste lysten på å snakke til gutter på fest. Anonymous poster hash: d82e6...0a9 Det er bare å ikke være psycho det, så går det nok bra. Ifølge denne tråden er det jo psyko å spørre om en gutt vil komme bort, og å se på en gutt. Ok, skal innrømme at det med å kaste en harddisk ned en foss var litt rart. Men jeg har hørt folk si rarere ting uten at jeg ser på dem som psyko. Anonymous poster hash: d82e6...0a9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. april 2016 Forfatter Del Skrevet 17. april 2016 Hvis du leser hvordan TS beskriver jenta og hva hun sier til han, ser du grunnen til at psyko-alarmen ringer for mange av oss Anonymous poster hash: b548d...0c6 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 enhver jente som leser denne tråden kommer jo til å miste lysten på å snakke til gutter på fest. Anonymous poster hash: d82e6...0a9 Det er bare å ikke være psycho det, så går det nok bra. Ifølge denne tråden er det jo psyko å spørre om en gutt vil komme bort, og å se på en gutt. Ok, skal innrømme at det med å kaste en harddisk ned en foss var litt rart. Men jeg har hørt folk si rarere ting uten at jeg ser på dem som psyko. Anonymous poster hash: d82e6...0a9 Gadd du i det hele tatt lese førstesiden i tråden? Hun driver med 100% klassisk manipulasjon for å holde ham rundt lillefingeren så han ikke skal få seg en annen dame - men hun vil ikke ha ham selv heller. Det er ikke psyko, det er bare dårlig gjort, elendig oppførsel og ikke en type menneske man vil ha et forhold til. Det påvirker overhodet ikke menns syn på normale damer, som definitivt ikke har noe å være redd for når det kommer til å ta initiativ på fest. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. april 2016 Forfatter Del Skrevet 18. april 2016 Sa at et vennskap ikke kan funke pga måten hun oppfører seg på osv og spurte om vi kunne bli enige om å ikke kontakte hverandre mer. Prøvde å få svar i flere dager, men til slutt ga jeg opp og blokkerte. Gitt opp troen på at hun er helt god.. Anonymous poster hash: 4604e...ff0 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Man sier man skal lære så lenge man lever, så jeg lærte meg om hva dette harde livet krever. At du tar deg selv i vare, at du tar deg selv i akt, for med gærne troll og kjerringer må du være på vakt! Regel 1: Hold deg unna alle damer som er sprø 2: Røm unna før det er for seint og du må blø 3: Ring kjappt til snuten, gå til innkjøp av kniv 4: Bytt ut alle låser, start et nytt liv 5: Slå av telefonen 6: Steng deg sjæl inne 7: Aldri lukk opp døra hvis du trur det er en kvinne Hun kan kanskje virke snill og være pen og slank og fin, men tro meg på mitt ord, hun koker din kanin Calm down on the meth, bro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå