Gå til innhold

Den kommende borgerkrigen i Europa

Anbefalte innlegg

I det siste flommes Europa over av mennesker fra fattige land. Mennesker fra hele verden har fått med seg at Europas kvinner er de mest medfølende, empatiske menneskene på kloden, og de har nå via demokratiet vårt fått tilgang til europeiske menns lommebøker.

Det som skjer nå er at mennesker helt fra Kongo og Sør-Afrika, til Bangladesh og Myanmar kommer utelukkende for å få ett gratis bedre liv i Europa på europeiske menns regning.

Disse menneskene er helt forskjellige fra oss, de har en annen kultur, de ser annerledes ut, de har en annen religion og de har beviselig lavere IQ. Noen vil nok påstå, helt kunnskapsløst, at vi aldri har sett maken før i historien. De tar feil, dette har skjedd før, ganske nylig også, selv om forskjellene ikke var like store. Resultatet var katastrofalt, mange mennesker måtte dø og lide under en langvarig krig.

Det var mennesker som hadde lik kultur, de hadde like gener, de snakket nesten det samme språket alle sammen, men de hadde forskjellig religion. Dette landet falt ut i en blodig borgerkrig, det var massakrer over alt, de menneskelige lidelsene var enorme. Mennesker som før hadde vært venner, handlet og smilt til hverandre lå nå i hver sin skyttergrav hvor kulene fløy tett i tett over. Mennesker som før hadde vært fredelige naboer var nå fiender med blodhevn som motivasjon. Øye for øye, tann for tann, en voldsspiral omtrent uten sidestykke. Hadde ikke større maktert intervenert og fått kontroll på sitasjonen hadde nok volden eskalert til resten av regionen ettersom naboland hadde vært tvunget til å ta side i konflikten. Ett Europa som hadde blitt fredelig kunne lett ha blitt gjenforent med sin blodige historie. 

Hvorfor husker ikke Europa?

Hvorfor lærer ikke Europa?

Ønsker vi en slik blodig konflikt?

Ønsker vi ødeleggelse på linje med verdenskrigene?

Ønsker vi at barn skal miste sine foreldre?

Vi burde si nei til dette. Vi burde si nei til volden vi vet vil utspille seg. Vi burde si nei til menneskene som ønsker å komme hit, vi burde si nei til kvinner som ønsker velferd til alle og sist men ikke minst, nei til etniske konflikter med påfølgende etniske renskning.

Mann fra bangladesh lyver om hvorfor han har reist over halve kloden til Europa for å få gratis penger.

Kriminelle innvaderende styrker blir stoppet av Makedonia som er dritt lei av at økonomiske migranter stjeler, voldtar og generelt tar med seg kriminalitet i landet.

Makedonsk grensevakt forklarer at han er klar til å dø for landet sitt, i motsetning til disse feige syrerene som ikke kjemper for sitt.

https://www.youtube.com/watch?v=QXjxyd-gZ7M

Nasjonal helt i Bulgaria samler opp ulovlige økonomiske migranter før han sender disse tilbake til Tyrkia.

https://www.youtube.com/watch?v=BPKqM-TV2i8

En video alle burde se før de begynner å snakke om moderate inntrengere.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du forlest deg på manifestet til Breivik? Eller har han nå fått tilgang til internettet?

Du som er kristen er jo en av de første som får livet snudd opp ned. Slike som deg blir lempet på havet av muslimske flyktninger nå de kommer sjøveien, men det er jo bare å snu det andre kinnet til :)

• Liker 7
Lenke til kommentar

Har du forlest deg på manifestet til Breivik? Eller har han nå fått tilgang til internettet?

Du benekter at en borgekrig av usett størrelse vil finne sted når Europas urbefolkning er utpopulert 1,x/1? Om 5-10 år vil dette prosjektet vise sine resultat. Europa vil mest sannsynlig vinne, men det vil føre med seg masse materielle ødeleggelser, menneskelige lidelser, kamper, utrygghet, kriminalitet, voldtekter og tilhørende barbari samt den uungåelig etniske renskningen i etterkant. Det er lov å dra opp nisselua og se fremtiden for det den bringer. Jeg vil gå så langt som at det er helt uetisk og umenneskelig moralsk forkastelig å ikke gjøre noe nå før problemene oppstår. Du er ett forferdelig menneske for å ikke ville se virkeligheten for det den er. 

Jeg tror vi kan løse dette problemet på en fredelig og sivilisert måte, men det innebærer kutt i velferd, styrking av politiet, håndhevelse av loven (Du vet, den som ingen har respekt for lenger), og stengte grenser til alle migrantene som ikke kan oppføre seg blir kastet ut. Breivik hadde litt andre ambisjoner for Europa enn det jeg har, og han hadde ifølge meg helt feil måte å gjennomføre på. Jeg tror ikke vi er helt der at vi behøver skyte meningsmotstandere, men jeg ønsker at du og dine meningsfeller graver ut ørevoksen, gnir ut søvnen fra øynene og våkner opp til det som skjer. Om ikke, står dere fullt ansvarlig for enhver voldtekt i hele Europa, etthvert barn som bir drept, etthvert offer for terroraksjoner, deres familie og den uungåelige etniske renskningen Europa vil måtte gå gjennom i etterkant av borgerkrigen.

Men nei, du tror nok ikke på meg, en helt vanlig internettbruker, men siden de fleste av oss sikler etter autoritære personligheter kan du jo ta det fra en EU-politiker? En av dine meningsfeller faktisk, som sier akuratt det samme som jeg gjør. Europa må legge seg ned og dø, eller gå i krig:

https://www.youtube.com/watch?v=N14U5ZE-N2w

Nuvell, det kan jo til og med hende du er en av disse som har store problemer med oppskrytte EU politikere, så da kan man jo ta en titt og høre hva den jeg har utnevnt fiendetittelen til, hva sier disse. La os begynne med det kanskje mest moderate muslimlandet man finner. Tyrkia, en av vår elites allierte:

https://www.youtube.com/watch?v=6YqcIFIzOPA

Som jeg tidligere har sagt så må grensene overholder, og de må overholdes ved hjelp av vold, dødelig sådan, om nødvendig. Israel demonstrerer perfekt hvordan man gjør dette. Vi ser ut til å ha glemt etter at landsforrædere signerte en avtale som effektivt ødelagte grensene våre. Du vet utmerket godt hvilken jeg snakker om.

https://www.youtube.com/watch?v=FU8ISmcwa3s

Israel liker ikke snyltere, det burde ikke vi heller.

Fordi dette er faktisk snyltere, tro det eller ei. De stjeler og raner, voldtar og slåss.

https://www.youtube.com/watch?v=FU8ISmcwa3s

Men det er nok mange som tror dette vil ta slutt. De stopper nok snart. Der tar du nok feil, millioner fra hele verden er på vei. De samler seg ved Afrikas nordlige kyst og på greske øyer, med ett mål for øye, de skal plyndre Europa. Plyndre og voldta, stjele og rane, terrorisere og okkupere.

https://www.youtube.com/watch?v=j7sp93dK0S4

Endret av Thitorkin2
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Snart er hele Afrika og Bangladesh på vei hit også, de klager på at det ikke finnes jobber der eller korrupsjon. Nå som Balkan veien er stengt så har de funnet en ny rute, nemlig Sicilia i Italia.

Foreløpig "bare" 2000 migranter som ankommer ditt daglig, men det blir nok mer og mer...

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3539484/High-five-Europe-patrol-migrant-boats-pick-refugee-dinghies-30-miles-Libya-bring-270-miles-Sicily-new-Lesbos.html

https://www.youtube.com/watch?v=L0PcI9zU2SI

Endret av Iceman22
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ønsker vi en slik blodig konflikt? Ønsker vi ødeleggelse på linje med verdenskrigene?

Jeg tror svaret er nei. Europeerne ønsker ikke krig. Befolkningen ønsker heller å marginaliseres og til slutt utryddes; de legger helt frivillig hodet på blokka. Europeerne (og nordmenn spesielt) har ikke lenger i seg det som trengs som for å holde barbarene i sjakk, og dermed går det som vi så ofte før har sett i historien, en mer brutal og livskraftig kultur vinner over den dekadente.

Et målbevisst arbeid over lengre tid med å ødelegge Europa bærer endelig frukter, og som vi ser, jubler mange i den anledning.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ønsker vi en slik blodig konflikt? Ønsker vi ødeleggelse på linje med verdenskrigene?

Jeg tror svaret er nei. Europeerne ønsker ikke krig. Befolkningen ønsker heller å marginaliseres og til slutt utryddes; de legger helt frivillig hodet på blokka. Europeerne (og nordmenn spesielt) har ikke lenger i seg det som trengs som for å holde barbarene i sjakk, og dermed går det som vi så ofte før har sett i historien, en mer brutal og livskraftig kultur vinner over den dekadente.

Et målbevisst arbeid over lengre tid med å ødelegge Europa bærer endelig frukter, og som vi ser, jubler mange i den anledning.

"If a people refuses to guard and uphold the qualities with which it has been endowed by Nature and which have their roots in the racial blood, then such a people has no right to complain over the loss of its earthly existence."

Lenke til kommentar

Ett Europa som hadde blitt fredelig kunne lett ha blitt gjenforent med sin blodige historie. 

Det kan selvsagt vinkles begge veier. Her er et kart over hvordan verden I PRAKSIS så ut under WWI:

MAP-1914_Colonization.jpg

Er det noe Europa bør ha lært, så er det at det å okkupere mest mulig bærer frukter på sikt. Om man kanskje ser bort fra Nederland og Belgia, så har de store landene i vesten smurt bæsjen sin utover stort sett hele kloden med en kultur som fortsatt sitter dypt i de fleste av disse kolonistatene den dag i dag. 

Så - hvorfor skal ikke folk fra Bangladesh eller Somalia få litt igjen? Selv med kraftig diskontering er jo dette universelt sett like rettferdig som det vi har gjort. Ser ingen logisk grunn til at folk fra Midtøsten og Afrika ikke skulle "gå til angrep" (dette er vel det du regner masseimigrasjonen som - angrep) tilbake. 

Jeg er helt enig i at det å blande raser i stor skala er dumt, men det går begge veier.

Endret av Amoralsk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel. Jeg tror ikke du ønsker et slikt Europa. Det vil bli ett Europa med nye korstog og Hitler 2.0, Hitler 3.0 og Hitler 4.0.

Alle vil tape på det, spesielt innvandrere.

Det er vel ingen som ønsker noe slikt? Men det blir resultatet om dagens dumhet fortsetter. For å unngå høyreekstremisme må venstresiden i det Norske samfunn justere sitt syn, ellers er det uungåelig at ikke høyre, men ekstreme høyre tar over om mindre enn 15 år. Det tror jeg ikke noen ønsker, eller?

Vi trenger ikke to ekstreme syn. Vi trenger fornuft.

• Liker 1
Lenke til kommentar

accept diversity er det nye. Landegrensene eksisterer ikke mtp medmenneskelighet, hvis dem vil bo her, så skal ingen ha rett til å si at dem ikke får det. Hvorfor skal et menneske ikke få velge hvor på kloden det skal få bo bare fordi det tilfeldigvis ble født en annen plass? i alle fall ikke du. 

Nordmenn vandret til rikere verdensdeler før dem også, det er helt normalt. Vil hverdagen din være lik hele ditt liv? nei.... sånn er livet. Folk kommer og dem er kommet for å bli, sånn vil det alltid være. Tilpass deg eller vær en outsider. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

accept diversity er det nye. Landegrensene eksisterer ikke mtp medmenneskelighet, hvis dem vil bo her, så skal ingen ha rett til å si at dem ikke får det. Hvorfor skal et menneske ikke få velge hvor på kloden det skal få bo bare fordi det tilfeldigvis ble født en annen plass? i alle fall ikke du. 

Nordmenn vandret til rikere verdensdeler før dem også, det er helt normalt. Vil hverdagen din være lik hele ditt liv? nei.... sånn er livet. Folk kommer og dem er kommet for å bli, sånn vil det alltid være. Tilpass deg eller vær en outsider. 

Tviler sterkt på at europeiske menn er særlig interresert i å betale for alle disse omvandrende mannlige økonomiske migrantene for all og evig tid. Jeg tilpasser livet mitt omgivelsene mine, men det betyr ikke at jeg ikke klarer å se hva fremtiden vil bringe. Slike som aksepterer gjeldende mantra uansett hva er det slike tenkere som meg som kontrollerer. Om man ikke tenker og tar alt man blir servert for god fisk har man ikke påvirkningskraft. Mennesker som tenker og prøver å se hva fremtiden bringer kan styre massene i en annen rettning. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...