Kenneth Dammyr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har nå klart å resete BIOS'en som det var passord på og skal nå prøve å klokke. Men jeg finner ingen justering av fsb og v core. Hvor blir det av den? Hva kan jeg gjøre for å gjøre det? PC: Packard Bell Gigabyte GA-8IDMNF P4 1.8 GHZ 256mb sdram Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 gammelt hovedkort? eller er det hovedkortet i siggen? før var det jo slik at man stilte disse instillingene fysisk på hovedkortet, enten med jumpere eller dip-switcher... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ser du har pc fra pacard bell. PC-produsenter har en lei uvane med å modde hovedkort slik at instillingene for fsb og vcore forsvinner. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Hva skal jeg gjøre da? (maskinen er kjøpt ny i 2001, men på BIOS'en står det amibios 1999) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå