Gå til innhold

msn

stoffix

Anbefalte innlegg

En venn av meg har funnet et programm som gjør at han kan finne passordet mitt på msn... :grumpy:

han driver også og snakker om lav ip security..

er det noen av dere som kan si meg navnet på et slikt program?

lurer også veldig på hvordan han kan finne ip'en min over msn uten at jeg sender han noen filer da dette går (tror jeg i allefall) igjennom en server fra microsoft?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fins programmer som er helt like MSN men som sender passordet ditt til en email adresse når du logger inn. Han kan legge inn et slikt og dermed finne det ut.

For en stund siden ble det oppdaget et sikkerhetshull på websidene hvor du kan endre passord til MSN. Dette gjorde det mulig å finne passordet på hvilken som helst konto, men det skal være tettet av M$.

Lenke til kommentar
Det fins programmer som er helt like MSN men som sender passordet ditt til en email adresse når du logger inn. Han kan legge inn et slikt og dermed finne det ut.

Det for være demmes problem om de kjører andre uautoriserte klienter enn microsoft sin egen (egne). Det er ikke for ingen ting at de prøver å la stoppe at andre utviklere skal lage sine egne klienter.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Msn er kjedsomhetens høyborg.

Det man også kan gjøre, er å gjette "their secret question". Han ene hadde skrevet mamma, og da testet jeg å skrive pappa, og da kom jeg inn på mailen hans :woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...