Mr.Duklain Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hmm det var rart Jeg møtte opp på skolen å de sa at de kunne bare si om jeg hadde bestått eller ikke Jaja finner ut av det til helgen. 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hmm det var rart Jeg møtte opp på skolen å de sa at de kunne bare si om jeg hadde bestått eller ikke Jaja finner ut av det til helgen. Det er synd at du føler at du stryker på norsk eksamen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Jeg tror du misforstod meg litt Jeg er/var ikke redd for det. Er nok mere nervøs for å få 4 istedenfor 5 på eksamen. edit: tabbe skrivefeil der Endret 23. juni 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Seria* Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Hvordan har det gått med folk? Håper alle er fornøyde. Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Fikk 5, håpet på 6. Er fornøyd da snittet mitt uansett holder til studiet jeg skal inn på Endret 26. juni 2016 av Shopaholic 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Jeg fikk 4. Hadde håpt på 5, men jaja shit happens. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Jeg fikk 4. Hadde håpt på 5, men jaja shit happens. Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hei! Etter femtegang får jeg en 2er til eksamen i Norsk bokmål. Sendte inn en klage og har fått svar på det også, men karakteren ble nok det samme. Kan de av dere som har fått karakteren 3 og oppover sende deres besvarelse til meg slik at jeg virkelig får sammenligne og eventuelt se hva jeg burde jobbe med. Takk på forhånd! Setter stor pris på det! Mailen min; [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå