Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 http://www.aftenposten.no/norge/Larere-fortviler-over-arets-norskeksamen-Provoserte-og-sinte-pa-elevenes-vegne-198003b.html Lenke til kommentar
biscotti Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 http://www.aftenposten.no/norge/Larere-fortviler-over-arets-norskeksamen-Provoserte-og-sinte-pa-elevenes-vegne-198003b.html Haha... Litt verre om VG3 norsk eksamen blir sånn.. Lenke til kommentar
29- Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Noen andre ideer om hva vi kan få på eksamen? Lenke til kommentar
gladstudent11 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Bare fem dager igjen nå (Oslo da) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Bare fem dager igjen nå (Oslo da) det skal gå bra med oss alle! Endret 26. mai 2016 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
29- Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Bare fem dager igjen nå (Oslo da) Gruer meg. Vet ikke hva jeg burde lese mest på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) Bare fem dager igjen nå (Oslo da) Gruer meg. Vet ikke hva jeg burde lese mest på lag en tidslinje over de litteraturhistoriske periodene. Forsøk å huske to forfattere til hver periode, så du kan sammenligne Endret 27. mai 2016 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Har noen oppskrifter til de forskjellige sjangrer? Lenke til kommentar
Student23 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Har noen oppskrifter til de forskjellige sjangrer? Dikttolkning Essay Kortsvar Novelleanalyse Retorisk analyse Skrive artikkel Skrive novelle Masse lykke til! Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Har noen oppskrifter til de forskjellige sjangrer? Dikttolkning Essay Kortsvar Novelleanalyse Retorisk analyse Skrive artikkel Skrive novelle Masse lykke til! hjertelig takk! lykke til:) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Skal ta denne eksamenen nå i "voksen alder" Håper det blir lite om Obstfelder for han har vi hatt ingenting om på skolen. Men masse lykke til alle sammen. Jeg skal ha eksamenen i morgen. Endret 30. mai 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
forsommer Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Om vi skal sammenligne med hvordan det har brukt å vært, tror ikke jeg det kommer noe retorikk på langsvar i hovedmål. Har sett igjennom oppgavesettene fra 2011 og frem til 2015, og retorisk analyse har kommet annenhvert år på våren, og kom dessverre ifjor med kampanjen "barnebrud". Litt synd at retorisk analyse mest sannsynlig ikke vil dukke opp i år, da det er den enkleste sjangeren og mye vanskeligere å bomme på oppgaven, enn andre sjangrer. Kan jo hende at retorisk analyse i år er kortsvaroppgaven. Hvem veit. Kan jo også fort hende at retorisk analyse kommer på langsvar, men ut ifra det mønstre de som lager disse oppgavene kjører, ser det dessverre mørkt ut, for oss som synes det er den beste og letteste sjangeren. Du hadde visst rett ! Lenke til kommentar
fjernto Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 (endret) Hvilken karakter fikk dere? Jeg hadde veldig flaks med at kortsvarsoppgaven var retorisk analyse, tror jeg fikk ordnet den på 30-40 minutter, og brukte stort sett tiden på langsvarsoppgaven. Fikk for første gang karakteren 4 i norskfaget, i min skolegang. Veldig bra tidspunkt og få det på, syns jeg Endret 22. juni 2016 av fjernto Lenke til kommentar
Synonymt Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Superfornøyd med oppgavene og karakteren! Jeg valgte novelleanalysen, og fikk 5. Lenke til kommentar
Drikkeflaska Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg likte ikke oppgavene. Hadde så inderlig håpet på retorisk analyse. Valgte kreativ tekst og fikk fem. Hadde håpet på 6. Lenke til kommentar
fjernto Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg likte ikke oppgavene. Hadde så inderlig håpet på retorisk analyse. Valgte kreativ tekst og fikk fem. Hadde håpet på 6. Skal du få karakteren 6, så må jo besvarelsen nærmest være helt perfekt. Fikk du 6 i standpunkt? Lenke til kommentar
Drikkeflaska Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg likte ikke oppgavene. Hadde så inderlig håpet på retorisk analyse. Valgte kreativ tekst og fikk fem. Hadde håpet på 6. Skal du få karakteren 6, så må jo besvarelsen nærmest være helt perfekt. Fikk du 6 i standpunkt? Nei, det gjorde jeg ikke, men jeg vet at jeg kunne klart å skrive til en sekser. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) Har ikke fått svar enda Resultatet ble sendt igår så jeg får det nok på fredag Endret 23. juni 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Hvorfor ringer du ikke bare til skolen? De har jo tilgang på karakteren, og holder oppe i ett par uker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå