Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Lett-MC (trenger hjelp til sykkel)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 15 år gammel gutt, blir 16 år til sommer'n og har tenkt å kjøre opp til lett-mc.

En del av vennene mine skal også kjøre opp, noen har også skaffet seg sykkel.

De har gått for sykler som Yzf, ktm Duke, MT125 osv.

Jeg har tenkt på noe i den duren jeg også.

Jeg er 1.84

Jeg har egentlig ikke noe budsjett, men helst ikke mye over 40-50 tusen

Så om du vet om en god sykkel (som ser tøff ut og lager kul lyd) så setter jeg stor pris på om du hjelper meg.

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

40-50.00,- da snakker vi nytt. Vil sterkt anbefale deg å kjøpte helt nytt, og følge servicene 100%. Steller du den rimelig bra får du nesten alle pengene igjen. Bruktmarkedet på 125 er helt tullete, med priser helt opp mot nypris på 1-2 år gamle sykler, som du ikke kjenner historikken til. De få tusen ekstra en ny koster vil du garantert tjene inn igjen når den skal selges, og ikke minst får du helt nytt, slipper å lure på om den er i OK stand.
Duke er en sykkel laget i India, av Indiske og Kinesiske deler. Det har ingenting med Mattighofen / Østerrike, som de store KTM-ene blir laget i. Jeg har hatt en, rett nok en tidlig utgave, og den var et helvete å eie. Omtrent alt som kan gå gale det gikk gale med den. Både forhandler og importør stakk av fra ansvaret sitt.
Yamaha sin MT125  (som er nokså lik Duke-en) virker til å ha en langt bedre kvalitet, importøren er også langt mer seriøs om du skulle få problemer. Høyden din bør gå greit, det kommer mest an på hvor lange bena dine er. Ta turen til en forhandler og sjekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...