Fotoskrulla Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Miljøskildring frå Sæbø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Noen paranøttglider ser jeg ikke, men uansett så er det en severdig serie. Synes nok V4 ble højdaren med den fantastiske utsmykningen i mønet på huset til høyre Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Dersom paraglideren er hovedmotivet, så er den godt gjemt ! Tror den er med i V4. Fine bilder der jeg holder en knapp på V1 og V4. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 Noen paranøttglider ser jeg ikke, men uansett så er det en severdig serie. Synes nok V4 ble højdaren med den fantastiske utsmykningen i mønet på huset til høyre Mvh. Rolf Dersom paraglideren er hovedmotivet, så er den godt gjemt ! Tror den er med i V4. Fine bilder der jeg holder en knapp på V1 og V4. Mvh Ragnar Hei gutta! Det er i V4 paraglideren er. Så han tilfeldigvis sjøl når jeg la ut bildet i dag. Hyggelig at dere titter innom og legger igjen en kommentar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Flott billedserie med masse gamle arkitektoniske perler . Mine favoritter er v2 og v4 med den godt gjemte paraglideren . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 Flott billedserie med masse gamle arkitektoniske perler . Mine favoritter er v2 og v4 med den godt gjemte paraglideren . Mvh Alec Takk Alec! Så du fant paraglideren...ikke noe i veien med synet da! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Romantisk og flott Jeg fant-jeg fant 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Romantisk og flott Jeg fant-jeg fant Tusen takk Torhild! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Rigtig gode kontraster her og fine farver :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Svarthvit i farger tenkte jeg da jeg åpna det første. Men så blei det jo mer farger i V2 og der slo jeg meg tel. Kanskje skulle du tetta igjen glipa ute på høyrevingen tenkte jeg. Men gadd ikke prøve det ut så det kan du gjøra hvis du blei nysgjerrig. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg