Caveman Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Skjønner nå ikke helt hva i all verden Amotor har med hw.no og gjøre. hehe begynner litt å lure på alle disse søstersidene. men men er nå bare min mening. hva syntes dere? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er det en regel som sier at alle partnerene må være HW-relaterte? Men, nå som jeg har kverulert litt lurer jeg på om det kommer en gang til å bli mulig å fjenre Amotor sine topics fra "Siste 24 timer"-funksjonen? Hørte snakk om det for en stund siden nemlig... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Skjønner nå ikke helt hva i all verden Amotor har med hw.no og gjøre. hehe begynner litt å lure på alle disse søstersidene. men men er nå bare min mening. hva syntes dere? selv ser jeg ikke problemet .... ingen av nyhetene blir postet på forsiden til hardware.no så ingen av de som ikke bryr seg blir plaget .. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 gjør ingenting for min del, men hadde det ikke vært bedre med eks. auto-parts etc. som reklame på denne siden. det jeg savner på hw.no nettverket, er noen som tester dvd spillere, tv'er etc. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hva med tull.no da, er den noe bedre? Uansett, det er morsomt for oss som bryr seg om bil og motor. Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 amotor.no + hw.no = NEI en bilside skal ikke sammarbeide med dataside. helt idiotisk. samme med dette forumet. ha forum sammen med hw.no. Prøv i det minste å lign på en proff side. HW.no er en dataside. og dette er en bilside. jeg spår en dårlig framtid med amotor vist det ikke fikses noe, bort med hw.no og alt det drittet.. sammarbeid heller med bilforumet.net Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 psj, for å få trimmet en moderne bil i dag, så må man bruke pc, eller kan bruke pc, da blir det motor + hw = sant ? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 jeg bryr meg egentlig ikke selv heller. har ikke noe i mot det, men jeg lurer litt på om de kanskje gjør det på feil grunnlag. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) selv ser jeg ikke problemet .... Det er vanskelig å si noe sikkert hvorvidt det er et problem eller ikke. Men sidene i nettverket drives VELDIG forskjellig. Amotor.no lønner personer og drives proft. f.eks overklokking.no drives på hobbybasis. For amotor sin del er det jo liten tvil at de får tilgang til en verdifull kundebase og de har fått masse gratis reklame. Får nevnte overklokking.no nyte godt av at de har vært med på å bygge opp en trofast kundedatabase? Normalt ville det jo faktisk vært snakk om å betale her Jeg skjønner GODT hvorfor Amotor gjerne ville bli med i The Empire, men jeg skulle gjerne visst hva overklokking.no tjener på at The Empire blir utvida med en bilside. Spørsmålet er i stor grad om hver enkelt side selv har sitt eget budsjett eller om alt går inn til ei felleskasse. Og om de har vært sitt budsjett, hvordan deles da inntekter fra reklame? Om Overklokking.no har 2x så mange besøkende som Amotor, får Overklokking da 2x så mye av inntektene? Samme gjelder serverutgifter. Så kommer jo dette med forumet da. For overklokkere så er det ikke så interessant å lese om dekkdimmensjoner Endret 21. november 2003 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg