Ragnar Skj Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Veien Kulturminnepark severdigheter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Jeg synes du har fått til meget bra gjengivelser i begge versjonene. Angående teksten....er det ikke noe som heter "Om hundre år er alt glemt" ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Tankevekkende og flott fanget . Det heter kanskje at om hundre år er allting glemt , det gjelder ikke i politikken , der glemmes det meste lenge før .( "teflonhjerne" , "gullfiskhukommelse" f.eks ) Mvh Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Interessant dette Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Jeg synes du har fått til meget bra gjengivelser i begge versjonene. Angående teksten....er det ikke noe som heter "Om hundre år er alt glemt" ? Mvh. Rolf Om hundre år er i alle fall mye glemt. Takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Tankevekkende og flott fanget . Det heter kanskje at om hundre år er allting glemt , det gjelder ikke i politikken , der glemmes det meste lenge før .( "teflonhjerne" , "gullfiskhukommelse" f.eks ) Mvh Alec Takk for kommentarene dine Alec ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Interessant dette Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Nå har jo du bare foreviget dette slik det var, men den som har komponert det i utgangspunktet burde latt være å plante teksten delvis inn i trynsiktet på den ene modellen. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Nå har jo du bare foreviget dette slik det var, men den som har komponert det i utgangspunktet burde latt være å plante teksten delvis inn i trynsiktet på den ene modellen. Roar Du er nok inne på noe der, angående tekstens plassering. Mitt forsøk var å få noe ut av bildet/utstillingen ved så vidt synlige linjer som går ut på øvre og nedre ramme, balansere belysningen til min smak samt skrå vinkel mot motivet. Synes dette forsterket inntrykket i.f.t. slik en ser det på stedet. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg