AfterGlow Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 «Kindle Oasis» blir en «premium»-modell, men koster også deretter.Amazon slipper sin beste Kindle hittil Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Leste om den forleden dag, og de fleste var enig om at endringene var små.. Tynnere på den ene siden, og mer lys på skjermen? Trenger ingen av delene. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Uhm hvorfor linker dere til amazon.com , der er den med reklame (special offers er vel det?) inkludert i skjermsparer, og de sender ikke til norge på uk versjonen ser det ut som det ikke er "special offers", og de sender til norge ser det ut til: http://www.amazon.co.uk/dp/B010EK1GOE/ref=gw_eink_210147427/279-5556672-9506251?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=desktop-hero-kindle-A&pf_rd_r=0YJ8G8MDEHF5AA5Q9BF9&pf_rd_t=36701&pf_rd_p=892788327&pf_rd_i=desktop Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Ser ut som grip-greia er på feil side sånn ut i fra hvordan jeg leser på Kindle. Bla-knapp kan jeg ikke se for meg at noen trenger. Kult med videreutvikling av teknologien, men dette her var jo ikke store nyvinningene. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Den merker om du holder i høyre eller venstre hånd og snur innholdet deretter, mener jeg. Noen fysiske knapper er et pluss for meg. Men ellers var det ikke noe å rope hurra for. Jeg er godt fornøyd med min paperwhite som kostet laaangt mindre for mange år siden. Lenke til kommentar
Niao Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Enda mer kindle? Coveret var jo litt kult da.Holder meg fremdeles til min Paperwhite 2 (?) som jeg skaffet meg for rundt 800 kroner for noen år siden. Den har special offers, men fordi den er kjøpt i Asia er all reklamen på kinesisk og dermed særdeles lett å ignorere. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 (endret) Uhm hvorfor linker dere til amazon.com , der er den med reklame (special offers er vel det?) inkludert i skjermsparer, og de sender ikke til norge på uk versjonen ser det ut som det ikke er "special offers", og de sender til norge ser det ut til: http://www.amazon.co.uk/dp/B010EK1GOE/ref=gw_eink_210147427/279-5556672-9506251?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=desktop-hero-kindle-A&pf_rd_r=0YJ8G8MDEHF5AA5Q9BF9&pf_rd_t=36701&pf_rd_p=892788327&pf_rd_i=desktop Det er omvendt. Amazon UK sender ikke Kindle til Norge, og du får ikke kjøpt ebøker fra UK. Noe som er jævlig teit, siden UK ofte er billigere enn US på ebøker og ofte får bøkene før US. Endret 14. april 2016 av Dragen Lenke til kommentar
madmats Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Uhm hvorfor linker dere til amazon.com , der er den med reklame (special offers er vel det?) inkludert i skjermsparer, og de sender ikke til norge på uk versjonen ser det ut som det ikke er "special offers", og de sender til norge ser det ut til: http://www.amazon.co.uk/dp/B010EK1GOE/ref=gw_eink_210147427/279-5556672-9506251?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=desktop-hero-kindle-A&pf_rd_r=0YJ8G8MDEHF5AA5Q9BF9&pf_rd_t=36701&pf_rd_p=892788327&pf_rd_i=desktop Det er omvendt. Amazon UK sender ikke Kindle til Norge, og du får ikke kjøpt ebøker fra UK. Noe som er jævlig teit, siden UK ofte er billigere enn US på ebøker og ofte får bøkene før US. Hvorfor få jeg beskjed om at de ikke kan levere til Norge da? via amazon.com. men via amazon.co.uk så kan jeg gå helt til siste steg i checkout uten å få noen feilmelding.. prøv selv da vel, så ser du det stemmer. Du har sikkert rett i at det har vært slik tidligere for det kan jeg også såvidt huske. når det gjelder "special offers" så kan man fjerne det mot 20$ ekstra på .com der, men teit å drive å styre med jetcarrier eller ligndende når man bare kan bestille fra UK (har ikke sjekket prisforskjeller enda men) Lenke til kommentar
Cuyan Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 ''Amazon slipper sin beste Kindle hittil'' Noe annet ville jo vært litt teit da.. 3 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 (endret) Jeg fikk bort special offers på min kindle kjøpt fra usa ved å ta kontakt med amazon kundeservice. Betalte ingenting. Sjekket opp i hvordan det gikk for seg, husket ikke helt siden det er noen år siden. Jeg kjøpte min kindle paperwhite på finn.no, fra en som hadde importert flere fra usa. Det var før den var mulig å kjøpe direkte til norge. Det var en stuck pixel nede i ene hjørnet, så jeg kontaktet kundeservice hos amazon for å høre om det var noe å gjøre med. Den var på ingen måte veldig forstyrrende siden den var nede i ene hjørnet. Fyren på kundeservice sa at pixelen gjerne ordnet seg selv etterhvert og spurte om jeg ville akseptere $30 å handle for hos amazon som kompensasjon, og samtidig fjernet de special offers. Jeg takket ja, og pixelen ordnet seg selv etter en stund. Endret 15. april 2016 av bo1e Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Amazon pleier å vente litt før de begynner å shippe nye modeller til Europa. Digitalimpuls og Komplett selger ferdigimportert Kindle, men om man bestiller fra Amazon kommer den ofte fortere(!) og er billigere. MVA betales ved utsjekk, så ingen problemer i tollen heller. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Når jeg kjøpte min gamle Kindle, så betalte jeg overpris til Amazon der og da. Da var mva inkludert, og jeg fikk igjen det jeg betalte for mye etter at tollvesenet hadde tatt sitt. Lenke til kommentar
tovare Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Uhm hvorfor linker dere til amazon.com , der er den med reklame (special offers er vel det?) inkludert i skjermsparer, og de sender ikke til norge på uk versjonen ser det ut som det ikke er "special offers", og de sender til norge ser det ut til: http://www.amazon.co.uk/dp/B010EK1GOE/ref=gw_eink_210147427/279-5556672-9506251?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=desktop-hero-kindle-A&pf_rd_r=0YJ8G8MDEHF5AA5Q9BF9&pf_rd_t=36701&pf_rd_p=892788327&pf_rd_i=desktop Det er omvendt. Amazon UK sender ikke Kindle til Norge, og du får ikke kjøpt ebøker fra UK. Noe som er jævlig teit, siden UK ofte er billigere enn US på ebøker og ofte får bøkene før US. Hei, Det gikk ikke å forhåndsbestille fra amazon.com, men etter tips fra mobileread.com kjøpte jeg hos amazon.de , Totalprisen inkl. frakt, moms og toll endte på ca. 3000,- norske. ETA 28-30 APRIL. Gleder meg veldig :-) http://www.amazon.de/Ladeh%C3%BClle-Bordeaux-hochaufl%C3%B6sendes-integrierter-Beleuchtung/dp/B0160H6QRC?ie=UTF8&psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s00 Lenke til kommentar
magnusbrevik Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Enda mer kindle? Coveret var jo litt kult da. Holder meg fremdeles til min Paperwhite 2 (?) som jeg skaffet meg for rundt 800 kroner for noen år siden. Den har special offers, men fordi den er kjøpt i Asia er all reklamen på kinesisk og dermed særdeles lett å ignorere. Jeg chattet med kundeservice og de fjernet mer enn gjerne special offers for meg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Hva sa du for å få de til å gjøre det? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Tipper de ser på kundeforholdet. Jeg får også alltid fjernet uten å betale, men har handlet for titusener av kroner og åpna kontoen i 1998. Lenke til kommentar
Niao Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Enda mer kindle? Coveret var jo litt kult da. Holder meg fremdeles til min Paperwhite 2 (?) som jeg skaffet meg for rundt 800 kroner for noen år siden. Den har special offers, men fordi den er kjøpt i Asia er all reklamen på kinesisk og dermed særdeles lett å ignorere. Jeg chattet med kundeservice og de fjernet mer enn gjerne special offers for meg Jeg liker special offers jeg. Fin måte å øve meg i kinesisk på. Lenke til kommentar
magnusbrevik Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Hva sa du for å få de til å gjøre det? Husker ikke helt, men det var i hvert fall ikke noe problem. Kompisen min gjorde det samme når jeg sa hvor enkelt det var. Hadde ikke vært tidligere kunde hos dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg