HBOnative Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Vi graver frem ekte inspirasjonskilder.ANNONSE: Hvor troverdige er egentlig zombie-mytene? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Skal bare èn mutasjon av Rabies viruset til, f.eks luftbåret smitte, for at samfunnet kollapser. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Mutasjoner på virus skjer fra tid til annen misanthrope ,heldigvis har vi et ganske greit immunforsvar som kan tilpasse seg , men det er soleklart at noen typer virus er farligere enn andre. Men jeg må si at slik reklame som dette er faktisk spiselig og underholdende , Fear the Walking dead er jo en grei Spin-off serie av TWD universet og er definitivt en serie jeg kan tenke meg å følge med på , at det ble lagt fram på en slik måte gjør jo faktisk at man leser innholdet i artikkelen og mimrer litt. Den største svakheten for min del i FTWD er at den går litt fort fram , hadde gjerne sett at den brukte litt mer tid på alt kaoset som skjer i byene den første tiden og kampen både myndighetene har og befolkningen for å prøve å sette en stopper på utbruddet... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå