Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Nordlys... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Hei Alec! Litt nordlys er det da, jeg gikk glipp av det meste av sorten denne sesongen. Jeg gikk inn i full størrelse + forstørrelse, da ser jeg at stjernene er streker og ikke rundinger (er jeg pirkete?...neeeiiii ) 30 sekund er egentlig litt lenge for stjernebilder har jeg funnet ut. Ellers er det flott innramming av himmelen med litt buskas og hus. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Merkelig at det ikke gikk an å endre bakgrunnsfargen i ettertid. Men her i visningen kan det jo gjøres så jeg gjorde det og kom til at mitt valg blir V3. Kunne tenkt meg enda noen mm kutt til i høyrekanten for å få litt renere utgang på tujaen oppe. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene og Roar !! 30 sekunder var egentlig ment for nordlyset men når det nesten var borte ble eksponeringstiden i lengste laget . Har lagt ut en beskjært utgave av v3 - v4 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg