Gå til innhold

Skal ha ny mobil til 2200 kroner +-!


ajoa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du legger i litt mer penger, så kan du jo kjøpe Siemens ST55. Den koster 2900kr. En Alcatel 735 er også bra. Den har innebygd kamera med 8x zoom. Siemens sine 4096 fargers mobiler er ikke så veldig bra. Se bare på Siemens SL55 og Siemens M55. Sikkert litt bedre på MC60, men du bør ha en fargeskjerm som kan vise 65.000 farger, hvis du velger en Siemens mobil. Derimot Nokia har bra 4096 fargers mobiler. Panasonic G60 er sikkert bra også.

Lenke til kommentar

Mc 60 er sikkert grei nok den, selv om det er litt synd at siemens ikke har lagt inn en bedre skjerm enn det det er på siemens MC60 (101x81 piksler 4096 farger)

 

Ville personlig lagt på 300 kroner til de 2200 kronene du snakker om og kjøpt meg en 3650, det er en utrolig god telefon, selv om den begynner å bli litt gammel, men det kommer jo ann på om du gidder å drasse med deg en så stor mobil hele tiden.

 

3200 er jo også et alnternativ, den har radio og bedre skjerm enn MC 60, men dårligere enn 3650 og koster ca. det samme som 3650

Lenke til kommentar
Hvis du legger i litt mer penger, så kan du jo kjøpe Siemens ST55. Den koster 2900kr. En Alcatel 735 er også bra. Den har innebygd kamera med 8x zoom. Siemens sine 4096 fargers mobiler er ikke så veldig bra. Se bare på Siemens SL55 og Siemens M55. Sikkert litt bedre på MC60, men du bør ha en fargeskjerm som kan vise 65.000 farger, hvis du velger en Siemens mobil. Derimot Nokia har bra 4096 fargers mobiler. Panasonic G60 er sikkert bra også.

Ikke enig at M55 og SL55 er dårlige mobiler. Jeg eier en M55 selv og jeg anbefaler den på det sterkeste

Lenke til kommentar
Mc 60 er sikkert grei nok den, selv om det er litt synd at siemens ikke har lagt inn en bedre skjerm enn det det er på siemens MC60 (101x81 piksler 4096 farger)

 

Ville personlig lagt på 300 kroner til de 2200 kronene du snakker om og kjøpt meg en 3650, det er en utrolig god telefon, selv om den begynner å bli litt gammel, men det kommer jo ann på om du gidder å drasse med deg en så stor mobil hele tiden.

 

3200 er jo også et alnternativ, den har radio og bedre skjerm enn MC 60, men dårligere enn 3650 og koster ca. det samme som 3650

4x zoom på ST55.. :)

Lenke til kommentar
Har egentlig ikke noen spesielle behov, men kvalitet er viktig. Har sett litt på Siemens MC60?! (Er også gøy med mange funksjoner)

En en SE T310 da? Konge batteritid(400t standby,11timer taletid)

Mophun,wap 2.0,MMS("fullverdig") minigolf og Fargeskrem(litt svak med 256farger,men men)

 

Du får den til 1400 på www.samtech.no f.eks..

 

Edit:

De har faktisk kampanje-tilbud på den,til 1099! KONGETILBUD!

Endret av ingar
Lenke til kommentar
Ville personlig lagt på 300 kroner til de 2200 kronene du snakker om og kjøpt meg en 3650

 

:yes: Trur faktis jeg skal kjøpe meg den selv.Kjøper den hos pcutstyr.no for 2479k,det er egentlig en veldig bra pris for en så god mobil,bortsett fra tastaturoppsettet på den ;)

 

Hmmm to forskjellige priser på to forskjellige farger på 3650??

 

Nokia 3650 Gul

Nokia 3650 Blå

 

Trudde nå at Gul skulle være like billig jeg da men :roll: Får sende en mail til pcutstyr og spøre de :yes:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

3650 er MYE MYE MYE! telefon for pengene... "konkurentene" koster ca. 4-5000 kr. superbt kamera og god skjerm... dette er en symbian telefon og har samme symbian 60... (samme som på fks. 6600)

eneste ulempen er faktisk at den er litt stor.... (tastene krever litt tilvenning)

 

løp og kjøp!

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Enig. 3650 til under 2500 er mye telefon for pengene hvis man kommer over de to åpenbare bakdelene med størrelsen og knappeoppsettet.

 

Om du ikke trenger trådløs tilkobling til PC, men fortsatt vil ha kamera virker 3200 som en kommende bestselger. Bare synd med kun 1MB minne. Den virker (IMO) som en bedre tellefon enn MC60, som dog er en del billigere.

 

Trenger du ikke kamera heller er Siemens M55 vanvittig mye funksjonalitet for 1400 kroner. E-post, god kalender, god adressebok, god MMS-editor, osv. Originalkabelen til Siemens er billig og fungerer bra til PC. På Siemens kan man da oppgradere firmare selv også.

 

BTW: Har noen andre merket at det er mye rart med prisene på 3650 om dagen? Jeg impulskjøpte en for 1680 for et par uker siden (det var kun oppført en igjen på lager, og webshoppen har ikke hatt den i prislisten siden), Komplett hadde den oppført til 2100, for noen dager siden, og nå Pcutstyr med 1500 i prisforskjell på fargen?

 

Hva er det som foregår her? Ville antatt prisdumping fra en leverandør i vente av 3660, men Nokiatelefoner bruker ikke å gjøre slikt. (Fortsatt mange som har inne 7250 til en adskillig *høyere* pris enn 7250i...)

Lenke til kommentar

Som jeg har nevnt i innlegg tidligere, er Lefdal billigs uansett hva en er ute etter. Enten fordi de har best pris(skjeldent), eller fordi de har 150% prisgaranti, og da bli mye billigere. Dette gjelder også med abm, bare å sammenligne med billigste med tilsvarende amb. Min E700 uten abm kom på kun 3450. Så enkelt er det. *grin*

Lenke til kommentar

Kompis hadde kjøpt mc 60 i dag, knappene er sikkert noe du kan vende deg til, skjermmen kan du sikkert klare å leve med, men det finnes jo ikke kraft i den lille saftposen. Dere har sikkert sett den Gif,en med pusur som har sex med jølle, jeg sendte han den og tlf brukte 2 min på å åpne bildet. Vanlige bilder klarer den på 10-15 sek men med en gang det var noe som rørte seg brukte den mellom 1 og 2 minutter. Det er for dårlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...