orangemannen Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Trebjødn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Nydelig! (ikønn sier vi på Sunnmøre) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Litt synd at furukvasten tok beste fokuset så Nøtte måtte nøye seg med litt mindre. Men slik er naturen. Kjenner problemet godt da jeg gang på gang fikk erfare at mangrovene tok fokuset mens krokodilla som lå bakom og som jo var selve motivet endte opp som graut. Men bildet her funker jo fint likevel det. Ser faktisk ut til at kongla nede til venstre fikk beste skarpheten her. Roar 1 Lenke til kommentar
orangemannen Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 Jau, det blei litt vanskar med fokuseringa, det skuldast fyrst og fremst at eg har måtte låne kamera i det siste ettersom mitt eige fekk eit ublidt møte med golvet. Tar litt tid å venne seg til plassering av knappar, så det blei litt herjing med både Manuell, Autofokus og vill trykking på af-e/af-e knappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg