nujuruzatmailziru Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Sikkert er veldig merkelig spørsmål.. men på Audien min fra 1997 så starter ikke radioen når jeg starter motoren. Jeg må manuelt trykke på start knappen på radioen, og mener at jeg ikke måtte gjøre dette før da den startet av seg selv? Sikker eldgammel radiospiller, men antar at den egentlig skal starte av seg selv? Dersom jeg slår på radioen så fungerer den selvsagt, og hvis jeg slår av motoren med nøkkelen i så fungerer den fortsatt. Men dersom jeg tar ut nøkkelen, starter opp motoren igjen så er radioen av. Er dette en funksjon man kan trykke på så starter den automatisk eller hva er detta for noe? Altså tar ikke mye energi å slå på den selv, men hadde jo vært litt behagelig om den slo på seg selv da haha beklager for et amatørspørsmål. null peiling på bil what so ever, og ihvertfall ikke radio. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Må du søke inn radiokanaler osv på nytt hver gang du har tatt ut nøkkelen?? I så fall så må du bytte om på rød og gul ledning fra isokontakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå