3k Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Dere kan jo se at jeg har en helt grei pc nedenfor. Men så fort den kommer i et nettverk. Blir den totalt fucka!!! drittreg, klikker osv... Noen som kan hjelpe meg?! På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 En eller annen konflikt med nettverkskortet kanskje. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 For all del, ikke forklar problemet orntli'. Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 For all del, ikke forklar problemet orntli'. Han sier jo at den blir fucka jo! Er ikke dette bra nok for deg kanskje? Lenke til kommentar
3k Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Ja Jeg sa hva som skjedde. Har nettverk hjemme også med to datar. Da er den helt fin. Men noen ganger ellers så schpædern... Mer kan jeg ikke si... Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg har hatt et gammelt nettverks kort en gang som forårsaket slike problemer, funket av og til også. Løste det med å prøve et annet kort, som viste seg å funke veldig bra. Deretter var det rett i butikken å kjøpe nytt til 150 spenn. Løste alle problemene mine Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Trykk ctrl+alt+del å se hvilken applikasjon som trekker all CPU kraft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå