SpøkELSE!! Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 har vurdert ny pc, har kommet frem til enten 500m eller m7400.. Lurer på om noen har noe fornuftig å si slik at jeg kan greie og bestemme meg... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 dell500m : 1 år garanti amilo m7400: 3 år garanti (?) Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Skal du bruke maskina til spilling? I så fall er Amilio-maskina å foretrekke. Dell maskina er noe lettere, mindre og billigere. m500 kan leveres med 1400x1050 skjermoppløsning. FS maskina har bedre batterikapasitet, men pengene du sparer ved å velge m500 kan du bruke på ekstra batteri til media bay'en. Har ikke sett FS maskina annet enn på bilde, ikke umulig at denne oppleves som litt "thightere" og mindre "plastic" enn dell-maskina. K -mine tanker... Lenke til kommentar
SpøkELSE!! Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 SKal ikke bruke den til spill, bare skriving, surfing og slike ting.. Har fått med meg batterikapasiteten på Dell, så jeg har tenkt å kjøpe et ekstra batteri. Skal bruke den en del på skolen og er avhengig av batteritiden.. Ellers er jeg ikke så kresen på ting. Blir det en M7400 må jeg bestille mer minne, så det blir jo litt ekstra der også.. Så jeg sitter her og vekter for og i mot for å prøve å finne ut hva jeg får mest for.. Noen som vet hvordan høytalerene på Dell 500m er??? m7400 sine er vel ganske dårlige har jeg hørt... Ellers noen som har noen synspunkt.. :-) Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg valgte dell pga. pris. Blir fort litt prisforskjell når man tar hensyn til at du må kjøpe ekstra ram og betale frakt i tillegg på FS maskina. Vet ikke hvordan det er med høyttalerne i Inspiron 500m. Jeg har en Latitude D500, og her er høyttalerne greie nok. Får ikke vondt noe sted av å høre på dem, som jeg gjorde med Packard Bell maskina. Greier forresten 6-8timer med 2 batterier i maskina mi. K Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 jeg har prøvt og testet m7400 og er meget imponert, pcen ser meget delikat ut. chassiet er laget i hardplast men virker allikevel solid. den er meget liten, og er topp vist du er ute etter en pc som skal være liten og lett!. eneste jeg la merke til som var en smule negativt var tastaturet, dette virket slapt, og tastatur platen gav etter når jeg skrev med den (responsen på tastene var bra) viftestøyen var middels når den gikk, men det var ikke ofte. Maskinen er absolutt ikke noe spille maskin, eller ei en maskin for tunge grafiske operasjoner. dette var den eneste grunnen til at jeg ikke valgte den. Utseenden er meget bra! En pc og anbefale. Batteri tiden målte jeg selv til ca. 4timer Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ..... ja..... høytalerene er IKKE bra på M7400, men nå er jo ikke lyden noe imponerende på de fleste bærbare pcer, spesielt ikke bærbare fra Fujitsu Siemens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå