Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

.com domene

Anbefalte innlegg

Har en hjemmeside på wordpress nå. Det er med en xxxxxxx.wordpress.com adresse.

Er det mulig å kjøpe et .com domene og bytte ut wordpress adressen med www.xxxx.com?

Eller må jeg også bytte tjeneste for laging av websider (wordpress)?

Hvor mye koster et .com domene per år?

Hvilke tilbyder anbefales?

Vet veldig lite om dette, men ønsker meg et .com domene uten å gjøre ting for komplisert. Kommer ikke til å ha veldig mye trafikk på siden min vet jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut som om wordpress.com tilbyr .com-domener for 18 dollar året. Hvis du skal bruke et du har registrert et annet sted, og det skal vises på siden, må du i alle fall betale dem 13 dollar året for moroa, med mindre du har en betalt plan hos dem. Det er sånn de tjener penger.

Og ja, du kan legge en peker til wordpress siden fra DNS for domenet, men da vil den vise wordpress.com-adressen når du er på siden.

Selv bruker jeg Domeneshop til mine domener og sider, nokså tilfeldig valgt opprinnelig. De tar 120 kroner året for .com. Jeg har flyttet mine wordpress oppsett dit og bruker ikke wordpress.com lenger. Men det er selvsagt et valg du gjør...

Geir :)

Lenke til kommentar

Det ser ut som om wordpress.com tilbyr .com-domener for 18 dollar året. Hvis du skal bruke et du har registrert et annet sted, og det skal vises på siden, må du i alle fall betale dem 13 dollar året for moroa, med mindre du har en betalt plan hos dem. Det er sånn de tjener penger.

Og ja, du kan legge en peker til wordpress siden fra DNS for domenet, men da vil den vise wordpress.com-adressen når du er på siden.

Selv bruker jeg Domeneshop til mine domener og sider, nokså tilfeldig valgt opprinnelig. De tar 120 kroner året for .com. Jeg har flyttet mine wordpress oppsett dit og bruker ikke wordpress.com lenger. Men det er selvsagt et valg du gjør...

Geir :)

Takk. Da tror jeg at jeg like gjerne går for å kjøpe domene fra wordpress siden det virker som den enkleste og billigste løsningen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...