Mr. O'Boy Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg bare lurer på om det er noen her inne som fortsatt tror Sandy Hook var false flag og iscenesatt av myndighetene eller at det aldri skjedde? I så fall hvorfor og hvordan fikk de med seg media, skuespillere, politi og alle andre til å holde kjeft om det osv... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Ja, garantert. Hvordan de fikk de til å holde kjeft? Vel, alle større hendelser er i følge enkelte skuespill med betalte skuespillere som holder kjeft. det er jo illuminati/frimurere/reptiler eller noe slikt som driver på, stor organisasjon som selvfølgelig får skuespillerene til å holde kjeft. Politi, media, sykehus, ambulanser, lokalbefolkningen og alle andre involverte er med på det. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg gikk gjennom dette med NWO og hvordan de skal kontrollere verden. Mye av det som de mener er fakta, men mye er også spekulasjon. For å forstå hva disse mener er det viktig å kunne sette seg ned og gå gjennom alt materiale da man ikke bare kan ta en enkelthendelse som Sandy Hook og påpeke feil ved den teorien uten å ha bakgrunnskunnskapen. Jeg har også en illustrasjon som viser hvordan alt skal henge sammen: 1 Lenke til kommentar
Mr. O'Boy Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Ja, garantert. Hvordan de fikk de til å holde kjeft? Vel, alle større hendelser er i følge enkelte skuespill med betalte skuespillere som holder kjeft. det er jo illuminati/frimurere/reptiler eller noe slikt som driver på, stor organisasjon som selvfølgelig får skuespillerene til å holde kjeft. Politi, media, sykehus, ambulanser, lokalbefolkningen og alle andre involverte er med på det. Ja de er helt utrolige. Obama har vel egentlig ikke reell makt heller, han er nok styrt av jøder... Enkelte konspirasjonsteoretikere skremmer meg. 1 Lenke til kommentar
Mr. O'Boy Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Jeg gikk gjennom dette med NWO og hvordan de skal kontrollere verden. Mye av det som de mener er fakta, men mye er også spekulasjon. For å forstå hva disse mener er det viktig å kunne sette seg ned og gå gjennom alt materiale da man ikke bare kan ta en enkelthendelse som Sandy Hook og påpeke feil ved den teorien uten å ha bakgrunnskunnskapen. Jeg har også en illustrasjon som viser hvordan alt skal henge sammen: Du mener altså at en liten elite kontrollerer verden? 1 Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 (endret) Du mener altså at en liten elite kontrollerer verden? Nei, om det de sier stemmer er det ufattelig lite jeg får gjort med det. Derimot er det interresant å analysere hva teorien deres er slik at man kan gjøre seg opp sine egne meninger. Siden du startet tråden går jeg ut i fra at du interreserer deg for dette, så jeg svarte. Bildet sier heller ingenting om noen liten elite, heller hvordan verden fungerer utenfor det spotlightet som vi får se. EDIT: Ikke quote bilde, det er gigantisk. Endret 13. april 2016 av Thitorkin2 Lenke til kommentar
Mr. O'Boy Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Du mener altså at en liten elite kontrollerer verden? Nei, om det de sier stemmer er det ufattelig lite jeg får gjort med det. Derimot er det interresant å analysere hva teorien deres er slik at man kan gjøre seg opp sine egne meninger. Siden du startet tråden går jeg ut i fra at du interreserer deg for dette, så jeg svarte. Bildet sier heller ingenting om noen liten elite, heller hvordan verden fungerer utenfor det spotlightet som vi får se. EDIT: Ikke quote bilde, det er gigantis Ok. Jeg kan være enig i at noe der er korrekt. som for eksempel at lav fødselsrate er en unnskyldning for innvandring så vi "trenger" innvandring. Bilde er enormt stort så tar litt tid å få gått gjennom alt, men er det ikke ofte slik disse konspirasjonsteoriene går ut på, at en liten elite styrer verden og vil ta fra alle innbyggerne sine friheter? Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Ok. Jeg kan være enig i at noe der er korrekt. som for eksempel at lav fødselsrate er en unnskyldning for innvandring så vi "trenger" innvandring. Bilde er enormt stort så tar litt tid å få gått gjennom alt, men er det ikke ofte slik disse konspirasjonsteoriene går ut på, at en liten elite styrer verden og vil ta fra alle innbyggerne sine friheter? Jo, ofte er det noen som sier at verden ikke kan fungere slik den gjør i dag om ikke det er tilfellet. Vi vet f.eks at fed er eid av private, samt at USA og NATO gang på gang går til krig mot land som prøver å innføre gullstandard, fjerne sentralbanken eller gå bort fra petrodollaren. Ett par eksempler er f.eks Libya, Egypt, Iraq, Iran, Afghanistan og Nord Korea. Spørsmålet man kan stille seg er om noen har muligheten for å trykke opp penger til seg selv i ubegrenset mengde, hva er det disse menneskene ikke kan gjøre? Det er herifra de fleste konspirasjonsteorier springer utifra, men finnes som regel ikke noe håndfaste bevis. Lenke til kommentar
Mr. O'Boy Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Ok. Jeg kan være enig i at noe der er korrekt. som for eksempel at lav fødselsrate er en unnskyldning for innvandring så vi "trenger" innvandring. Bilde er enormt stort så tar litt tid å få gått gjennom alt, men er det ikke ofte slik disse konspirasjonsteoriene går ut på, at en liten elite styrer verden og vil ta fra alle innbyggerne sine friheter? Jo, ofte er det noen som sier at verden ikke kan fungere slik den gjør i dag om ikke det er tilfellet. Vi vet f.eks at fed er eid av private, samt at USA og NATO gang på gang går til krig mot land som prøver å innføre gullstandard, fjerne sentralbanken eller gå bort fra petrodollaren. Ett par eksempler er f.eks Libya, Egypt, Iraq, Iran, Afghanistan og Nord Korea. Spørsmålet man kan stille seg er om noen har muligheten for å trykke opp penger til seg selv i ubegrenset mengde, hva er det disse menneskene ikke kan gjøre? Det er herifra de fleste konspirasjonsteorier springer utifra, men finnes som regel ikke noe håndfaste bevis. Ja. Det er ting man ikke får svar på her i livet. 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg gikk gjennom dette med NWO og hvordan de skal kontrollere verden. Mye av det som de mener er fakta, men mye er også spekulasjon. For å forstå hva disse mener er det viktig å kunne sette seg ned og gå gjennom alt materiale da man ikke bare kan ta en enkelthendelse som Sandy Hook og påpeke feil ved den teorien uten å ha bakgrunnskunnskapen. Jeg har også en illustrasjon som viser hvordan alt skal henge sammen: *Stort bilde fjernet* Du mener altså at en liten elite kontrollerer verden? Er ikke det den naturlige slutten på både det kapitalistiske og kommunistiske system? Uavhengig av noen konspirasjonsteori. 1 Lenke til kommentar
Mr. O'Boy Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Jeg gikk gjennom dette med NWO og hvordan de skal kontrollere verden. Mye av det som de mener er fakta, men mye er også spekulasjon. For å forstå hva disse mener er det viktig å kunne sette seg ned og gå gjennom alt materiale da man ikke bare kan ta en enkelthendelse som Sandy Hook og påpeke feil ved den teorien uten å ha bakgrunnskunnskapen. Jeg har også en illustrasjon som viser hvordan alt skal henge sammen: *Stort bilde fjernet* Du mener altså at en liten elite kontrollerer verden? Er ikke det den naturlige slutten på både det kapitalistiske og kommunistiske system? Uavhengig av noen konspirasjonsteori. jo i bunn og grunn er det jo det. Er vel derfor vi må ha en miks statlig styring, reguleringer, private markeder, fagforeninger og andre institusjoner. Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg gikk gjennom dette med NWO og hvordan de skal kontrollere verden. Mye av det som de mener er fakta, men mye er også spekulasjon. For å forstå hva disse mener er det viktig å kunne sette seg ned og gå gjennom alt materiale da man ikke bare kan ta en enkelthendelse som Sandy Hook og påpeke feil ved den teorien uten å ha bakgrunnskunnskapen. Jeg har også en illustrasjon som viser hvordan alt skal henge sammen: *Stort bilde fjernet* Du mener altså at en liten elite kontrollerer verden? Er ikke det den naturlige slutten på både det kapitalistiske og kommunistiske system? Uavhengig av noen konspirasjonsteori. Jo det kommer nok av flokkmentaliteten vår. Vi har alltid prøvd å få dette elementet vekk, men det fungerer bare så og så lenge. Jeg tror det nærmeste vi kom ett fritt samfunn var USA i tiden etter uavhengigheten fra UK. Desverre så gjorde de en slett jobb med grunnloven og nå har vi det byråkratiske monsteret USA er i dag. Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg gikk gjennom dette med NWO og hvordan de skal kontrollere verden. Mye av det som de mener er fakta, men mye er også spekulasjon. For å forstå hva disse mener er det viktig å kunne sette seg ned og gå gjennom alt materiale da man ikke bare kan ta en enkelthendelse som Sandy Hook og påpeke feil ved den teorien uten å ha bakgrunnskunnskapen. Jeg har også en illustrasjon som viser hvordan alt skal henge sammen: *Stort bilde fjernet* Du mener altså at en liten elite kontrollerer verden? Er ikke det den naturlige slutten på både det kapitalistiske og kommunistiske system? Uavhengig av noen konspirasjonsteori. jo i bunn og grunn er det jo det. Er vel derfor vi må ha en miks statlig styring, reguleringer, private markeder, fagforeninger og andre institusjoner. Feil, man må enten fjerne sentralbanken eller nasjonalisere den. Alle eksemplene dine kan kjøpes ved å gi goder eller trues til å gjøre som du vil. Lenke til kommentar
Mr. O'Boy Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Jeg gikk gjennom dette med NWO og hvordan de skal kontrollere verden. Mye av det som de mener er fakta, men mye er også spekulasjon. For å forstå hva disse mener er det viktig å kunne sette seg ned og gå gjennom alt materiale da man ikke bare kan ta en enkelthendelse som Sandy Hook og påpeke feil ved den teorien uten å ha bakgrunnskunnskapen. Jeg har også en illustrasjon som viser hvordan alt skal henge sammen: *Stort bilde fjernet* Du mener altså at en liten elite kontrollerer verden? Er ikke det den naturlige slutten på både det kapitalistiske og kommunistiske system? Uavhengig av noen konspirasjonsteori. jo i bunn og grunn er det jo det. Er vel derfor vi må ha en miks statlig styring, reguleringer, private markeder, fagforeninger og andre institusjoner. Feil, man må enten fjerne sentralbanken eller nasjonalisere den. Alle eksemplene dine kan kjøpes ved å gi goder eller trues til å gjøre som du vil. ja, fordi alt staten rører blir jo til gull.... 1 Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 ja, fordi alt staten rører blir jo til gull.... Nei, jeg mener alt staten rører i blir til dritt. Tyskland under første og andre verdenskrig hadde nasjonalisert sentralbanken, og de banket dritten ut av land som ikke hadde det. Lenke til kommentar
Mr. O'Boy Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 ja, fordi alt staten rører blir jo til gull.... Nei, jeg mener alt staten rører i blir til dritt. Tyskland under første og andre verdenskrig hadde nasjonalisert sentralbanken, og de banket dritten ut av land som ikke hadde det Første man til Nord-Korea? Vel, jeg ville heller vært middelklasse arbeider i USA på 1960-tallet. Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 ja, fordi alt staten rører blir jo til gull.... Nei, jeg mener alt staten rører i blir til dritt. Tyskland under første og andre verdenskrig hadde nasjonalisert sentralbanken, og de banket dritten ut av land som ikke hadde det Første man til Nord-Korea? Vel, jeg ville heller vært middelklasse arbeider i USA på 1960-tallet. Har du feilsitert noen? For det svaret ga ingen mening overhode. Lenke til kommentar
Mr. O'Boy Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 ja, fordi alt staten rører blir jo til gull.... Nei, jeg mener alt staten rører i blir til dritt. Tyskland under første og andre verdenskrig hadde nasjonalisert sentralbanken, og de banket dritten ut av land som ikke hadde det Første man til Nord-Korea? Vel, jeg ville heller vært middelklasse arbeider i USA på 1960-tallet. Har du feilsitert noen? For det svaret ga ingen mening overhode. Feilsiterte ingen. Lenke til kommentar
Mr. O'Boy Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 ja, fordi alt staten rører blir jo til gull.... Nei, jeg mener alt staten rører i blir til dritt. Tyskland under første og andre verdenskrig hadde nasjonalisert sentralbanken, og de banket dritten ut av land som ikke hadde det Første man til Nord-Korea? Vel, jeg ville heller vært middelklasse arbeider i USA på 1960-tallet. Har du feilsitert noen? For det svaret ga ingen mening overhode. Feilsiterte ingen. Du har ikke tenkt å respondere eller? like greit siden denne tråden skulle handle om Sandy Hook. Hvis du er skeptisk til noe av det som skjedde den dagen så legg gjerne frem argumentene dine og grei ut om det sant at jeg kan forstå hva du vil belyse. Å stå her å dra inn unødvendige ting som at Tyskland nasjonaliserte banken under første og verdenskrig er ganske irrelevant. vi kan gjerne debattere dette på melding hvis du vil det også. Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 ja, fordi alt staten rører blir jo til gull.... Nei, jeg mener alt staten rører i blir til dritt. Tyskland under første og andre verdenskrig hadde nasjonalisert sentralbanken, og de banket dritten ut av land som ikke hadde det Første man til Nord-Korea? Vel, jeg ville heller vært middelklasse arbeider i USA på 1960-tallet. Har du feilsitert noen? For det svaret ga ingen mening overhode. Feilsiterte ingen. Du har ikke tenkt å respondere eller? like greit siden denne tråden skulle handle om Sandy Hook. Hvis du er skeptisk til noe av det som skjedde den dagen så legg gjerne frem argumentene dine og grei ut om det sant at jeg kan forstå hva du vil belyse. Å stå her å dra inn unødvendige ting som at Tyskland nasjonaliserte banken under første og verdenskrig er ganske irrelevant. vi kan gjerne debattere dette på melding hvis du vil det også. Kommer ikke til å respondere på en oppfordring om å reise til Nord Korea. Om du hadde klart å holde flere baller i luften kan du se tidligere i tråden at jeg forklarte hvorfor det er relevant. Det blir som å spørre hvorfor jorden snurrer rundt på sin egen akse. Det krever bakgrunnskunnskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå