MrFoss Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg har et hifi anlegg som får lyden fra en USB DAC (Hegel HD2, se bildet under). Ser etter et opplegg som funker med spotify connect og en USB utgang som overleverer lyden. Er også åpen for andre muligheter. Viktigste er at jeg kan kjøre spotify eller spotify connect og at den har en standard USB utgang som den kan drifte 1A Er det noen som har noen anbefalinger? Driver selv å ser på om Raspberry pi kan gi meg det jeg trenger, men tenkte det var lurt å høre om noen har en enkel og bra løsning. Bildet under viser hvordan DAC jeg skal kobble meg til ser ut: Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. juni 2016 Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Hva med et helt ok nettbrett? Minijack til phono på forsterker. Spotify støtter "remote" rett utav boksen.. Kanskje støtter forsterkeren din bluetooth? Eller spotify..Ang strøm kan du bruke https://www.komplett.no/product/852625/mobil/mobiltelefon-tilbehoer/ladere/iiglo-usb-lader-2-port Endret 28. juni 2016 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå