Krister11 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Skal kjøpe en ny stasjonær og ønsker å bruke komplett sin "du velger deler, vi bygger" . Har funnet en men den er sikkert ikke den beste. ASUS PCE-N15 N300 Trådløs AdapterKomplett 200R Midi Tower Sort.Corsair VS550 550W KPC Bulk EditionASUS B150M-A, Socket-1151Intel Core i5-6400 SkylakeCrucial DDR4 2133MHz 8GB (2x4GB)PNY GeForce GTX750Ti 2GB OCSeagate Barracuda® 1TBGaranti 3 år - Sende inn,Støtsikker PC-eskeSteelSeries QcK mousemat Det er basert på "Komplett entry Gamer - Intel" Lenke til kommentar
Profanity Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Har du nødt til å bruke trådløst? Kablet nett er mye bedre, men spesielt viktig ved online spilling. Hvis du på noe vis kan få dratt ledning så kan du spare de 300kr på adapter. Jeg klarer ikke finne PNY Geforce kortet på komplett sine sider, men den er 2 generasjoner gammel. Hvis du sikter på skjermkort til rundt 1500kr så foreslår jeg denne om du også fjerner trådløs adapteret. https://www.komplett.no/product/852659/datautstyr/skjermkort/pci-express/evga-geforce-gtx-950-2gb-physx-cuda# Har du mulighet til å bruke noen eldre harddisker som er liggende så vil jeg også foreslå å kjøpe en SSD disk, og bruke en gammel disk til lagring. Blir ca samme prisen for en 120-240gb disk +/- 150kr. Jeg vet ikke hvor strenge komplett er på garantien om folk åpner kabinettet selv, men hvis det ikke er noen teip bit over dekselet så kan du enkelt montere en gammel harddisk inn. Hvis du ikke trenger så stor plass så kan man kanskje klare seg bra på en 240gb SSD som eneste disk også. Ser også at du ikke har DVD-rom her. Nevner det tilfelle du har glemt det. Ellers ser det greit ut det der hvis det er budsjettet du skal bruke. Hvis du har tenkt å bruke mer penger så kan du kjøpe bedre skjermkort, eller ha både 1tb harddisk + ssd. Du har muligheten til å få 16gb ram med det oppsettet der hvis du har lyst til å oppgradere senere, men hvis det bare er spilling og enkelt bruk så trenger du ikke mer enda. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 (endret) Dersom det er gaming pc så vil alle tester vise at i3 6100 holder i lange baner mot alle i5-prosessorer. Du bør derfor bruke de 1000,- du sparer på cpu til å oppgradere skjermkortet. Du kan få dette oppsettet feks som er bedre enn det du foreslår. På dette tilbudet har du forsåvidt midler til i5-6400 også men kanskje heller bruke de 500,- til å få en SSD? Komplett Gamer i15 - Skylake Edition kr 6500,-Varenr: 835915 ASUS PCE-N15 N300 Trådløs AdapterKomplett 200R Midi Tower Sort.Corsair VS550 550W KPC Bulk EditionIntel Core i3-6100, Socket-LGA1151MSI B150M BAZOOKA, Socket-1151Kingston Value DDR4 2133MHz 8GBASUS GeForce GTX960 2GB TurboSeagate Barracuda® 1TBSteelSeries QcK Gaming MusematteGaranti 3 år - Sende inn,Støtsikker PC-eskeSteelSeries QcK mousemat Endret 17. april 2016 av jornboss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå