sussss Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Elsker skyer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Spesielle skyformasjoner, fint formidlet. Ser ellers det allerede begynner å bli grønt på marken. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Spesielle skyformasjoner, fint formidlet. Ser ellers det allerede begynner å bli grønt på marken. Mvh Ragnar Ja der er efterhånden noget grønt på marken..så er foråret kommet og et sted er Bøgen også sprunget ud..takker for din kommentar :-) hilsen Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg også elsker skyer! I alle fall når der er litt blått innimellominnimellom og de ikke er fulle av regn Et herlig bilde! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 Jeg også elsker skyer! I alle fall når der er litt blått innimellominnimellom og de ikke er fulle av regn Et herlig bilde! Hej Helle mange tak for hyggelige ord...ja regn gider vi ikke have for meget af :-/ Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Flott bilde av det åpne landskap! Og her må jo skyene være med! Heldig du som har så fin baghave.... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 Flott bilde av det åpne landskap! Og her må jo skyene være med! Heldig du som har så fin baghave.... Mvh Fredrik Hej Fredrik tak for din hyggelig kommentar..ja vi er glade for alt det natur vi har her..det er luksus :-) mvh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Hvis du virkelig mener det der med at du elsker skyer så er ikke alltid mest mulig av dem som gir rette inntrykket. men du behøver ikke være enig med meg når jeg sier at en baskjæring oppe slik at den blå spydspisskilen kuttes akkurat der den begynner å bli en spydspiss så får du et formidabelig dybdessuuug i himmel og skyer. At formatet da ender opp i et smalt panorama behøver heller ikke være negativt for bildet. Hva med begge versjoner? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg