preet Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Prøv at kig på euploader.com - her kan du uploade næsten alle slags filer til wapserveren, for senere at hente ned med wap. Det er helt gratis at benytte tjenesten, og du er fri for at købe dyrt datakabel eller IR-forbindelse. -Peter Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Dette var seriøst genialt! Kommer til å bruke det der mye! Lenke til kommentar
g0b Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) genialt, jeg venter på en samsung e700 og kunne tenke meg og laste opp noen bilder osv, men åssen format må dette være? duger jpg? hvor finner man ringetoner som man kan laste opp da? jeg kan lite om dette Endret 23. november 2003 av g0b Lenke til kommentar
javvad Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 sjekk ut Freemobilesite.tk for uploader også. skaffe samsung ringetoner kan webmasteren være begjelpelig med, send en mail til [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå