Torstein Norum Bugge Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 ...og hele 8 GB arbeidsminne!RYKTE: Note 6 kan bli den første mobilen med Snapdragon 823 Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen1 Skrevet 13. april 2016 Populært innlegg Del Skrevet 13. april 2016 Hvorfor mener dere den anonyme brukeren HQ_Vision er noe annet enn en fantasifull drømmer? Har dere noe grunnlag for å tro at han eller hun har troverdighet? Er dette grunnlaget så sterkt at det fortjener en egen artikkel? Finnes det virkelig ikke noe annet med kjøtt på beinet å skrive om i dag? 15 Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Og i tillegg referere til hva en annen kis "JustChris" har fantasert om at telefonen vil se ut. Jeg sier nye Note får 16GB minne og chromet overflate, verdt en artikkel det og ? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Er mest hypp på nyheter om note tab utgaver. Begynner å bli lenge siden de laga 2014 edition. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Simen1 sier det så fint: dette er virkelig en dårlig artikkel. Synsing fra en forumsbruker nærmer seg noe av det verste jeg har sett blitt publisert her. 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Min Note 3 fungerer utmerket fremdeles. Lurer på hvilken versjon av Note som er siste skrik når den faktisk trenger en etterfølger. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Designet på Note 6 blir slående likt designet på S7 - bare med litt spissere hjørner og litt mindre kant rundt skjermen. Akkurat som før. Det er ikke noe vits i å spekulere i hvordan den vil bli seende ut når Samsung gjør det så enkelt. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Hvorfor mener dere den anonyme brukeren HQ_Vision er noe annet enn en fantasifull drømmer? Har dere noe grunnlag for å tro at han eller hun har troverdighet? Er dette grunnlaget så sterkt at det fortjener en egen artikkel? Finnes det virkelig ikke noe annet med kjøtt på beinet å skrive om i dag? Hei, Simen1. Enig, her har vi gått for langt i både vinkling og brødteksten. Jeg har lagt inn en del forbehold i saken nå for å klargjøre at dette trolig er rykter som er for gode til å være sanne. Selv om saken er merket som «rykte» så skal vi fortsatt skrive sannheter, eller i hvert fall problematisere og belyse kildene som ryktene kommer fra. Takk for konstruktiv feedback, vi tar det til oss. - Niklas Lenke til kommentar
bimbim Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Blir nokk en bra tlf den nye Noten. Men er mest shepisk til om den blir lansert her i landet eller ikke. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Vet lenger ikke hvilke telefon jeg skal velge. Vil ha note med pen, men kjenner det irriterer meg at Samsung driter i å oppdatere android versjonene på telefonene de spyr ut. Samtidig lager dem telefonene som frister meg mest! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå