iR' BR34K Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Våre tankar etter 15 timar med Battleborn.SNIKTITT: Battleborn Lenke til kommentar
< blinklys > Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Ser veldig frem til releasen av dette spillet! Minner litt om stilen til MicroVolts Surge. Lenke til kommentar
Hki1993 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Vil bare minne folket på at det er "Open Beta" via steam på dette spillet fra 13 til 19 April nå Du kan laste det ned direkte via "Store page" til Battleborn. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Testa først betaen på PS4 og ble ganske skuffet, men det var selvsagt pga. den lave frameraten (30fps) som absolutt ikke funker (for meg) i et sånt spill. Lastet derimot ned open beta via Steam i går, for å gi PC-versjonen en sjanse og gjett om det var forskjell å spille det i 3840x1440 @ 100hz på Acer X34'en. #pcmasterrace Uansett, overraskende kult spill og jeg sitter igjen med et meget bra førsteinntrykk. PvE-elementene i Battleborn virket veldig lovende og minner meg mye om Destiny. Gleder meg til å spille mer i kveld og dette skal helt klart kjøpes på dag 1! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Prøvde det på PS4 men kombinasjonen med alt for lav FOV, dårlig AA og hva som ser ut som lav oppløste teksturer gjorde det uspilbart for meg. Null interesse av multiplayer/moba biten. Prøvde for lite av singleplayer biten til å kunne si om det er bra nok til å kjøpe spillet. Men det virker noe spennende. Men som nevnt. Uspilbart for meg på PS4. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Helt greit spill på ps4en. Hadde ikke vært et bedre spill om fpsen hadde vært 100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå