Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke det gjorde noe at flar'en var oppi hjørnet. Kanskje den til og med tilførte bildet noe. :)

Kanskje skulle du tatt et syltynt kutt på venstre side, for å unngå den bittelille fliken av rekkverket som sniker seg inn midt på omtrent.. (når du er pirk, kan jeg også :lol:)

Likte bildet godt jeg! :D

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det gjorde noe at flar'en var oppi hjørnet. Kanskje den til og med tilførte bildet noe. :)

Kanskje skulle du tatt et syltynt kutt på venstre side, for å unngå den bittelille fliken av rekkverket som sniker seg inn midt på omtrent.. (når du er pirk, kan jeg også :lol:)

Jeg sleit litt med den venstrekanten og tror at om man tar mer eller mindre så flyttes bare eventuelle problemer slik at man til slutt ender opp som gutten i Prøysenvisa som skulle lage syskrin til mor og endte opp med spekefjøl.

Roar

Lenke til kommentar

Jeg sleit litt med den venstrekanten og tror at om man tar mer eller mindre så flyttes bare eventuelle problemer slik at man til slutt ender opp som gutten i Prøysenvisa som skulle lage syskrin til mor og endte opp med spekefjøl.

Roar

:lol: Du har sikkert rett, jeg har jo ikke prøvd det ut. :D

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

.....(stum).....

Du klarte nesten og målbinde meg, men bare nesten:-)

Et av de mer geniale bildene dine, i mine øyne. Knallfarger, monster, linjer og former i et salig halleluja kor.

Amen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...