Roar Kneppen Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Trapp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg synes ikke det gjorde noe at flar'en var oppi hjørnet. Kanskje den til og med tilførte bildet noe. Kanskje skulle du tatt et syltynt kutt på venstre side, for å unngå den bittelille fliken av rekkverket som sniker seg inn midt på omtrent.. (når du er pirk, kan jeg også ) Likte bildet godt jeg! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Et velvalgt utsnitt med vindeltrappen opp langs mursteins-bygningen. Effektfullt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Jeg synes ikke det gjorde noe at flar'en var oppi hjørnet. Kanskje den til og med tilførte bildet noe. Kanskje skulle du tatt et syltynt kutt på venstre side, for å unngå den bittelille fliken av rekkverket som sniker seg inn midt på omtrent.. (når du er pirk, kan jeg også ) Likte bildet godt jeg! Jeg sleit litt med den venstrekanten og tror at om man tar mer eller mindre så flyttes bare eventuelle problemer slik at man til slutt ender opp som gutten i Prøysenvisa som skulle lage syskrin til mor og endte opp med spekefjøl. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg synes ikke det gjorde noe at flar'en var oppi hjørnet. Kanskje den til og med tilførte bildet noe. Kanskje skulle du tatt et syltynt kutt på venstre side, for å unngå den bittelille fliken av rekkverket som sniker seg inn midt på omtrent.. (når du er pirk, kan jeg også ) Likte bildet godt jeg! Jeg sleit litt med den venstrekanten og tror at om man tar mer eller mindre så flyttes bare eventuelle problemer slik at man til slutt ender opp som gutten i Prøysenvisa som skulle lage syskrin til mor og endte opp med spekefjøl. Roar Du har sikkert rett, jeg har jo ikke prøvd det ut. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Her sitter farger og komp som et skudd! Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Farverne er der gang i ..ser flot ud med den blå trappe...men det grønne er ikke så flot i billedet..havde du kun taget det ene billede af det motiv ? Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Flott komposisjon og spreke farger. Flare'n bidrar i koloritten Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Gammelt og nytt i skjønn forening. En fin koloritt du har tryllet fram her. Artig med flaren oppe i hjørnet Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 .....(stum)..... Du klarte nesten og målbinde meg, men bare nesten:-) Et av de mer geniale bildene dine, i mine øyne. Knallfarger, monster, linjer og former i et salig halleluja kor. Amen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Flott komposisjon og med herlig fargepalett på murveggen . Flott linjer i vindeltrappen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg