akelbo Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Creative Assembly har annonsert sine planer for månedene etter spillets lansering.Total War: Warhammer får en haug med ekstrainnhold Lenke til kommentar
Tesgah Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 En trilogi med alt Creative Assembly kan presse ut av ekstra DLC i tillegg. Håper de har vett nok til å holde prisene for DLC nede, ellers kan den totale pakken bli dyr... 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Blir nok å vente på en "totalpakke" om noen år og når det er på knall-tilbud via en eller annen tjenesten. Er litt imot å ha ørten fjørten DLC'er på spill. Greit nok med større expansion pakker og til fornuftig pris, men DLC er litt over styr nå IMHO. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Standard siden Rome 2 du betaler full pris for 50% av spillet. De har de andre 50% fedig. Men du må betale ekstra for de. 1 Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Hvis jeg husker riktig har de pre-order tilbud som er å få spille chaos. Som vil si at de allerede LENGE før spillet er utgitt har begynnt å skjære vekk deler av spillet for å selge som DLC. Jeg er et massivt Warhammer fan og har lenge drømt om ett Toal War Warhammer, men tror nok jeg gir dette spillet god tid til å "vokse" før jeg kjøper en pakke med alt. 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 (endret) Litt feil (tror jeg), de som preorderer får Chaos gratis, det kommer som betal dlc slik jeg har forstått det. Endret 14. april 2016 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Same shit de deler opp spillet selv om de har delene ferdig. Spillet burde egentlig hete warhamner total war episode 1 og koste 199kr 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå