akelbo Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Men spillere har funnet en midlertidig løsning.Feil i Dark Souls IIIs PC-utgave krasjer spillet Lenke til kommentar
------ Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Spilte det i 5+ timer med Sorcerer som start-character i går uten et eneste problem, så det gjelder nok ikke alle PC-spillere. 1 Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Spilt det i 8 timer self, og jeg har hatt problemet. Det virker som det kun rammer brukere med Nvidia-grafikkort, spesielt GTX 700-serien. Det som skjer er at det får grafikkdriveren til å kræsje. Å sette lighting på low fungerte for meg. Her er den store Reddit-tråden for problemet: https://www.reddit.com/r/darksouls3/comments/4ed7hq/crash_reports/ Lenke til kommentar
------ Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Spilt det i 8 timer self, og jeg har hatt problemet. Det virker som det kun rammer brukere med Nvidia-grafikkort, spesielt GTX 700-serien. Det som skjer er at det får grafikkdriveren til å kræsje. Å sette lighting på low fungerte for meg. Her er den store Reddit-tråden for problemet: https://www.reddit.com/r/darksouls3/comments/4ed7hq/crash_reports/ Jeg har sett det har vært en del klaging over de siste GeForce driverne. Spesielt versjon 364.74, som jeg tror er den nyeste. Selv har jeg GTX980 og bruker driver versjon 362.00. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Selv bruker jeg 364.91 Beta. Eneste problemet jeg har med spillet at jeg dør stadig vekk. Jeg synes det er litt vanskelig Ikkje krasjet en eneste gang enda. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Funker smertefritt med r290 kortet mitt. Om jeg ikke bommer helt på hva jeg har nå. Smertefritt betyr 40-50 fps. Endelig en grunn til å bytte ut pc med nye nyere, har første gen i7 som jeg kjøpte i 2008? Lenke til kommentar
tindfoting Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Pinlig....og avslår fra å kommentere. Ikke bra pr Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Kan tenke meg at det ser ganske komisk ut å gå rundt i bare trusa med en heldekkende hjelm på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå