Fotoskrulla Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Hus i solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Flott utsnitt og komp i herlig lys og farger. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Flott utsnitt og komp i herlig lys og farger. Roar Tuuuusen takk Roar! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Herlig lys, ja. Flott levert fra deg igjen, Helene! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Herlig lys, ja. Flott levert fra deg igjen, Helene! Tusen takk Fredrik! Dette er et eksempel på å snu seg andre vegen enn alle andre. De fleste står og tar bilde av solnedgangen på dette tidspunktet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Henger meg på Roar sin kommentar, for det er sånn det er. Flott beliggenhet på de blokkene der Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Henger meg på Roar sin kommentar, for det er sånn det er. Flott beliggenhet på de blokkene der Mvh Oddmund Ja, tenk for en utsikt de har i alle retninger! Helt fantastisk! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Skal ikke klage på kvaliteten på komp og utsnitt her. Lys og farger "stemmer". Så et lite spørsmål. Ser at bygningene heller ørlite grann mot høyre. Betyr det at bildet burde vært rettet opp en smule ? Jeg bare spør. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Skal ikke klage på kvaliteten på komp og utsnitt her. Lys og farger "stemmer". Så et lite spørsmål. Ser at bygningene heller ørlite grann mot høyre. Betyr det at bildet burde vært rettet opp en smule ? Jeg bare spør. Mvh Ragnar Ja, det tror jeg forsyne meg du har rett i! Det tenkte jeg ikke over sjøl.. Godt å ha flere øyne..en blir jo helt blind på sine egne bilder Tusen takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Blødt ser det ud..flot tone og dejlig stemning vh Suss 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Meget stemningsfullt og vakkert. I likhet med Ragnar fikk også jeg en følelse av at det heller litt mot høyre. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Blødt ser det ud..flot tone og dejlig stemning vh Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Blødt ser det ud..flot tone og dejlig stemning vh Suss Tusen takk! Dette er havet du ser Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Meget stemningsfullt og vakkert. I likhet med Ragnar fikk også jeg en følelse av at det heller litt mot høyre. Mvh. Rolf Ja, det var nok litt på halv åtte, men nå har jeg rettet det opp i en v2. Det ble bedre da. Tusen takk for fin tilbakemelding. ☺ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Stemningsfullt og vakker solnedgang fanget i husveggen . Flott komposisjon , fine farger og et eventyrlig lys . Speilingen av den solopplyste bygningen er prikken over i'en . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 Stemningsfullt og vakker solnedgang fanget i husveggen . Flott komposisjon , fine farger og et eventyrlig lys . Speilingen av den solopplyste bygningen er prikken over i'en . Mvh Alec Takk for det Alec! hyggelig at du likte det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg