BoRsE Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ja? Jeg synes ssx3 virker mye bedre, men det er så mange som sier det motsatte. Jeg vet at AMPED 2 er en "simulator" og ssx3 er arcade, men alikevell, hvis jeg så skulle kjøpt et av spillene, så må jo det ene være bedre enn det andre. jeg ELSKER offpist (ikke noe usunlig vegg som får deg tilbake på tracket igjen) jeg ELSKER løs/ny snø som man kan puddre seg nedover i =) so.. hvilket er egenlig best? har prøvd amped 1 var helt jævlig og styre (sikkert pga. den ekkle xbox kontrollen, men nå skal jo jeg kjøpe meg xbox imorra kanskje så jeg blir vell litt mer vant til den), masser av rail bugs og annet piss og ssx1 og ssxTricky var bra det også men ikke fult så kule... pga for lukkede baner. KJEDELIG. har vi en hypotese å bringe fram??? amped 2 vs ssx3 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 litt urettferdig å kalle ssx3 for "PS2ns SSX3", siden du får det både til xbox og ps2. Jeg har ikke prøvd amped 2 ennå, men har spilt en del ssx3, og det er helt genialt. Likte ikke amped 1 jeg heller, men som du sier, er kanskje pga kontrollen til xboxen som er helt fæl. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 litt urettferdig å kalle ssx3 for "PS2ns SSX3", siden du får det både til xbox og ps2. ehhh orginalt ble ssx serien lagd til ps2. i tillegg er hele kontroll oppsettet til ssx serien (det kontroll oppsette er SÅ DIGG) lagt opp til ps2 så jeg vil kalle ssx3 for et ps2 spill og ikke et xbox spill. og ja du er enig? det med amped 1, fysj, men mange sier det er bra også Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) en annen grunn til å si "PS2ens SSX3" er vel fordi PS 2 versjonen har online muligheter, slik som amped 2.. Selv har jeg likevel SSX 3 og Amped 2 på xbox, og synes SSX 3 det er det beste spillet noensinne laget til konsoll.. Amped 2 var kjedelig i motsetning.. Ikke noe så bra grafikk og effekter heller. Endret 21. november 2003 av TorgeirS Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 en annen grunn til å si "PS2ens SSX3" er vel fordi PS 2 versjonen har online muligheter, slik som amped 2.. godt poeng det også. da er vell alle de poengene sagt... ok så du synes ssx 3 er bedre enn amped 2 og du har til og med xbox (den grunnen til at jeg vil ha xbox er amped 2) men kult at noen har xbox og liker ssx3 bedre =) så du gir 1 poeng til ssx3? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 SSX er mye bedre enn Amped 2, Amped 2 er et middelmådig snowboardspill med bra grafikk og online muligheter. Lenke til kommentar
tobbe60 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 jeg har xbox og amped, det var vanskelig i begynnelsen. men det er coolt etter en stund, ssx er også veldig bra. men jeg syns amped er best siden jeg har spilt det mye Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 jeg har xbox og amped, det var vanskelig i begynnelsen. men det er coolt etter en stund, ssx er også veldig bra. men jeg syns amped er best siden jeg har spilt det mye Det gir jo ingen mening. Du kan jo ikke si "jeg har spilt med amped2, derfor liker jeg det best"? Bør heller prøve begge spillene, og komme sånn 25-50% i begge før du har kommet til en konklusjon om hvilket som egentlig er best. Men så er jo ssx3 arcade og amped2 er realisme. Får vel se om gamer.no kommer med en omtale av begge to snart Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Jeg har begge spillene nå! kjøpte xbox med amped 2 igår, og fikk meg SSX3 til PS2 idag via ett bytte. Det er veldig vanskelig og si hvilket som er best :!: Grafikken på SSX3 (ps2) er HELT VILL! men på en annen side er grafikken på Amped 2 også veldig bra, men jeg synes SSX3 slår amped 2 i grafikk. Snøen i amped 2 er så kjedelig, mens i SSX3 ser du snø lag på snø lag som man koser seg i! man får en vannvittig digg feeling når man spiller ssx3 men når man tar noe fett på amped 2 blir man mer fornøyd med seg selv, fordi det er vanskeligere og ser mer realistisk ut. Noe jeg liker på amped 2 er at du får poeng for stil, og smoothe tricks og sånt, og i tillegg er det veldig realistisk. Om du hopper opp en kicker og lander på neste kicker (SOM er lagd for å lande på) så får du bonus (STOMPED IT) og det er drit kult, du får også kommentarer for hvordan du lander, og hvordan du kombinerer tricks. Veldig bra og realistisk grafikk, men kjedelig snø effecter. Imotsetning til SSX3 der du bare klicker helt! SSX3 ! ER NAIS NAIS NAIS NAIS! det er så NAMM! men også en litt knotete kontroll med at du må bytte fra left analog stick over til den vanlige side tastene for å ta spins og sånn, men blir sikkert vant til det ( har bare prøvd det 15 min) hvis man ser på første intrykk så syns man nok SSX3 er bedre. Det er så nais grafikk! XBOX sies er bedre grafikk enn PS2, ikke amped2 vs SSX3 (PS2) ps2 med ssx3 i seg slår xbox med amped 2 i seg , så heftig! ****** hater og ha 2 bra spill! spiller Call Of Duty på PC også og det rocker! har for mange spill. Det store spørsmåle er jo. Hva liker du? ARCADE VS. SIMULATOR??? klarer ikke svare på det selv, for begge spillene er drit fete. må nok bruke mer tid og se hva slags Snowboard gamer jeg er Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Amped 2 er MYE bedre enn SSX 3. Greit at SSX3 har peeeen grafikk, men jeg klarer personlig ikke å kalle dette spillet for et snowboardspill. Hvis det hadde vært opp til meg så vill jeg kalt SSX3 for et futuristisk racerspill med snowboardlignende kjørere som kan gjøre diverse triks. SSX3 er forbanna enkelt i forhold til Amped 2, noe jeg synes trekker ned. Jeg liker at et spill skal kreve litt trening for å bli god i, noe Amped 1 og 2 gjør, mens SSX spillene ikke. Dere som ikke liker Amped 1 og 2 har bare gitt opp kontrollene for tidlig. De er supre spill. Amped 2 er for de som liker "ekte" snowboard og faktisk gidder å sette seg inn i et spill for å mestre det. SSX3 er for de andre. Det er egentlig litt trist at disse to spillene har samme gruppe potensielle kjøpere, når de faktisk er to vidt forskjellige spill. Endret 23. november 2003 av zimen Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Det er egentlig litt trist at disse to spillene har samme gruppe potensielle kjøpere, når de faktisk er to vidt forskjellige spill. :!: LOL?! er det trist det da :!: haha, man kan like begge kan man ikke? jeg har selv begge spillene og jeg liker dem godt begge to... er det trist det da? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Amped er utrolig vanskelig å mestre, i motsetning til SSX3, det er sikket en grunn til at så mange liker ssx3 best. og klarer ikke slike urealistiske snowboard spill som ssx3, der man kan plutselig åpne bindingene å snurre rundt brettet, for så å binde seg fast igjen, og så lande perfekt. amped er genialt, og utfordrende. Bare synd jeg ikke prioriterer amped 2 over de andre spillene som kommer til jul Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har ingen problemer med urealisme, så lenge det føles ekte, og det gjør SSX3. Det føles som ekte snø, du kjenner suget i de enormt lange hoppa. Ja, det er urealistisk, men det er gøy! Jeg kan da godt forstå snowboard entusiaster kan bli irritert i SSX3, og at de får mer igjen for å spille Amped. Lenke til kommentar
Cherox Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har hatt Amped 2 siden det ble sluppet, og jeg synes det er fantastisk fett! Har ikke prøvd SSX3, men har prøvd forrige versjon, og jeg synes det er lite som ligner på et snowboardspill. Kanskje jeg ikke ga det en sjanse, men så fort jeg så fartsstripene i snøen var det i grunn over for meg... Amped 2 er realistisk (i allefall forholdsvis), da triksene du gjør der kan gjennomføres i virkeligheten (til en viss grad). Vanskelighetsgraden kan virke høy, men det skal den ogsså være etter min mening. Spill som ikke krever noen ferdigheter for å vinne er for meg komplett meningsløst. Har forøvrig kommet meg ned på worldrank 10, noen som har kommet lengre? Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Har forøvrig kommet meg ned på worldrank 10, noen som har kommet lengre? WoW sikkert bra dette ass! fikk meg XboX med Amped 2 på lørdag jeg.. så hakke spilt så mye... fikk meg ssx3 på søndag, så det er vanskelig og velge hvilke jeg skal spille. i tillegg til at jeg begynte med Halo idag (et spill jeg syntes sugde på PC, men på XbOx rocker det) call of duty på pc også.. vanskelig og velge. men amped 2 er bra ja Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 så du gir 1 poeng til ssx3? 10 poeng! Amped 2 får mye mindre.. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Er jo klart det er chill å tenke på en deilig 360 stalefish i den friske vinterluften som amped 2 så fint demonstrerer, men SSX er virkelig etter min mening et spill som vekker mye større oppsikt hos meg som gamer.. Har spilt begge forgjengerene, og synes 3'en tetter de hullene jeg fant i 1'ern og tricky.. (med visse untak ) Selv om jeg er en PS2 fan og ikke har planer om å kjøpe meg Xbox, synes jeg amped 2 er et stilfullt spill, som sikkert vekker oppsikt hos de som på fritiden liker å drive med snowboard.. Man kan lære mye, og det er virkelig en ganske smooth grafikk.. Men jeg holder meg til SSX.. Det er liksom ikke laget noen andre spill som det!Jeg har spilt 1080 til N64 en del, og jeg synes at amped 2 er et relativt ordinært spill i forhold til sjangeren.. Derfor må jeg nok si 1-0 til SSX Men det er jo meg... edit: Rettet på noen skrivefeil Endret 25. november 2003 av Lapette Lenke til kommentar
moesen Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Uten og har prøvd noen av spillene noe særlig så mener jeg at; SSX3 er ett bedre "spill". Skal du absolutt ha et realistisk spill så er jo AMPED 2 bedre, men det er jo det som er det tøffe med spill, du kan gjøre noe uvanlig som du ikke ellers kan. Hva er gøy med et helt realistisk spill da? Ingenting... Det er jo dritrått og bare rase nedover ett fjell i superfart og hoppe langt, noe du ikke kan gjøre i hverdagen. Skal det være så realistisk så kan man da kjøpe ett snowboard og kjøre selv Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Poenget er vel bare det at de som er interessert i snowboard i virkeligheten foretrekker Amped (2). De som gir en lang en i en "360 stalefish i den kalde vinterluften" får mye mer morro ut av SSX3. Lenke til kommentar
simes Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har hatt Amped 2 siden det ble sluppet, og jeg synes det er fantastisk fett! Har ikke prøvd SSX3, men har prøvd forrige versjon, og jeg synes det er lite som ligner på et snowboardspill. Kanskje jeg ikke ga det en sjanse, men så fort jeg så fartsstripene i snøen var det i grunn over for meg... Amped 2 er realistisk (i allefall forholdsvis), da triksene du gjør der kan gjennomføres i virkeligheten (til en viss grad). Vanskelighetsgraden kan virke høy, men det skal den ogsså være etter min mening. Spill som ikke krever noen ferdigheter for å vinne er for meg komplett meningsløst. Har forøvrig kommet meg ned på worldrank 10, noen som har kommet lengre? Kom meg opp på World Rank 1 i går etter å ha vært nummer 3 drit lenge. Siste challenge er forbanna vanskelig. Kom på 3-delt 1. plass og ble dermed nummer 1! Wooh! Gled deg til de "Legend" challengene. De er noe haelvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå