BuffyAnneSummers Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Mangel på folkeskikk = prøve å ikke knuse personens selvtillit når man slår opp. Så da vet vi det!Du knuser ikke selvtilliten til noen ved å faktisk gjøre opp for deg på en ordentlig måte. Det er noe jenter må innse. Vi tåler mer enn dere tror. Så du hadde vært ok med å bli fortalt at noen slår opp med deg pga noe du ikke kan forandre? Enten lyver du for oss eller så lyver du for deg selv. En manns søppel er en annens gull, er det noen vits å få folk til å føle seg som søppel? 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Mangel på folkeskikk = prøve å ikke knuse personens selvtillit når man slår opp. Så da vet vi det! Denne her trengte litt fiksing. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Mangel på folkeskikk = prøve å ikke knuse personens selvtillit når man slår opp. Så da vet vi det!Du knuser ikke selvtilliten til noen ved å faktisk gjøre opp for deg på en ordentlig måte. Det er noe jenter må innse. Vi tåler mer enn dere tror. Så du hadde vært ok med å bli fortalt at noen slår opp med deg pga noe du ikke kan forandre? Enten lyver du for oss eller så lyver du for deg selv. En manns søppel er en annens gull, er det noen vits å få folk til å føle seg som søppel? Det er jo ikke snakk om å si "Jeg slutter å date deg fordi du er en stygg liten dritt", det er snakk om å si "Jeg føler at kjemien vår ikke er like bra som jeg først trodde. Tiltrekningen er ikke der, dessverre." Ærlig, direkte, OG hyggelig. Kanskje vi er enig, men misforstår hverandre? Det er det jeg mener med folkeskikk. Kunne avslutte ting skikkelig. Som i, ta ting på tlf eller IRL, ikke på sms. Om sms, skrive en ordentlig melding som gjør at den andre part ikke sitter igjen som et spørsmålstegn. Det er dette mange ikke mestrer. Noe som er trist. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Ok da skjønner jeg, vi er enige ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå