G Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Flash har nå sårbarhet som er blitt utnyttet til å levere såkalt ransomware. Obs, obs. avinnstallere Flash helt!? https://www.google.no/search?q=Flash+zero-day+delivers+ransomware&oq=Flash+zero-day+delivers+ransomware Endret 12. april 2016 av G Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Eller bare bruke en brannmur, både hardware og software? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 (endret) Hvorfor er ikke flash uinstallert i fra begynnelsen? De har en fuckup hver uke, eller hver måned maks. Endret 13. april 2016 av Dr Jones 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Hva er Flash? ... Og der har vi problemet hvorfor flash får nye hull hver uke, til og med annenhver dag. Lenke til kommentar
G Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 (endret) Adobe Flash. Eller var det noe sarkasme, ironi bak spørsmålet Dubious? Husk du er på et forum og kan bli tatt dønn seriøst Hvorfor er ikke flash uinstallert i fra begynnelsen? De har en fuckup hver uke, eller hver måned maks. Ja nettopp. Noen nettlesere kommer vel med innebygget flash-støtte også, gjør de ikke vel? Må ærlig innrømme at jeg ikker orker å bry meg alt for mye om hvor og hvordan flash blir innstallert, men trodde kanskje at Chrome har noe flash-støtte enda, i SELVE nettleseren? Endret 13. april 2016 av G Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Chrome og firefox støtter ikke flash lengre (så vidt jeg vet), men jeg har uansett ikke noe som heter flash, hverken på PCn eller i huet Slettet ordet Adobe Flash fra alt.. Lenke til kommentar
G Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 (endret) Chrome og firefox støtter ikke flash lengre (så vidt jeg vet), men jeg har uansett ikke noe som heter flash, hverken på PCn eller i huet Slettet ordet Adobe Flash fra alt.. Ja jeg vet like lite som deg (om det) Endret 13. april 2016 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå