anonymus94 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Hei. Fikk problemer med mitt gamle grafikkkort og Radeon 6870 og fikk lånt meg et Radeon 6970. Når jeg satt inn dette og fikk installert riktig driver så mistet jeg all lyd på pcen. Har koblet i headsett og den ser at det er i, men ingen lyd kommer. Prøvd å avinstallere alle verdens drivere, inkl lydkortet og grafikkkortet sitt. Har sett at det er en endring i "hendelser" på lydutgangen som vist i skjermdump. AMD er nevnt der og har ingen ide i hvordan å fikse dette. Har til og med formatert alt og startet alt på nytt uten hell. Hovedkort: Asus P8Z68-V PRO/GEN m i5 2500k AMD Radeon 6970 Prøvd å google.. Noen som har vært borti det samme? Nytt punktgrafikkbilde.bmp Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Bruker du hdmi kabelen? Om så, gå inn på lyd innstillinger og forandre standard lydinstillinger. HDMI vil ta lyd og. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Høyreklikk på volumikonet i system trayen. Velg avspillingsenheter. Pass på at det er den du skal bruke som er satt som standard enhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå