john_petter Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Chasing the light 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Nydelig flott bilde i supre farger! Jeg satt på lys grå bakgrunn, funka fint det også. Horisonten er en smule skjev kanskje? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 At horisonten her kan oppfattes som skeiv tror jeg kan være fordi strandlinja er litt buet til høyre hvilket også forsterkes av skråbakken. Mitt forslag er å kutte vekk nederste steinsetting og et par luringer som stikker opp uti der for dette tjener bare til å trekke ufortjent oppmerksomhet da jo sort er vår sterkeste farge. Jeg ville muligens økt fargemettinga noe. men det kan du godt sette på min smakskonto. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Flott! Skiller seg ut i mengden nordlysbilder Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Mange takk for flotte kommentarer! Helene,når jeg ser på bildet er det skjeivt,men når det skal rettes finner jeg det ikke.. ;-) Roar. Jeg gjør et forsøk med en versjon 2. Lassern. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg