Alex_Tc Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Hei, Jeg prøver å fikse tåkelys, fant ut at det er ingen kontakt mellom 1 og 3 (se elektrisk skema vedlagt) men det er kontakt mellom 3 og 4 og fra rele boks til sikring. Noen tips hva er det neste jeg skal gjøre til å fikse det? (den ledning ligger skult noe sted og jeg aner ikke hvor). (audi a4 96mod) Endret 12. april 2016 av Alex_Tc Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Du kan jo være heldig dersom ukontakten ligger i selve koblingspunktet. Forutsetter at du har det riktige skjemaet - at du har påvist en faktisk feil og ikke bare ulik kobling til en tilsvarende modell. Må bare spørre - er dette en lada du holder på å lete feil på? Lenke til kommentar
Alex_Tc Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Du kan jo være heldig dersom ukontakten ligger i selve koblingspunktet. Forutsetter at du har det riktige skjemaet - at du har påvist en faktisk feil og ikke bare ulik kobling til en tilsvarende modell. Må bare spørre - er dette en lada du holder på å lete feil på? Det er en Audi a4 fra 1996. Omtrent slik en: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå