shnilsen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er det noen som vet om det har kommet noen micro atx kort med sata. Kan noen hjelpe meg med det? Fant et men det var s 478. Vil gjerne ha socket A Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 du får jo pci sata-kontroller til oppunder 400,- Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har lett etter det samme i en god stund nå, men har ennå tilgode å finne et. Som jhsveli sier, så går det an å kjøpe en S-ATA kontroller i tillegg, men m-ATX kort ikke har allverdens med PCI-spor. Finner utrolig mange gode socket 478 m-ATX kort, men få socket A. Dårlig. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hei, igjen. Nå tror jeg at jeg har funnet et: EPoX EP-8RGMI/+ Er ikke sikker på om noen norske webshops importerer det, men jeg har en liten mistanke om at Komplett bare har skrevet feil navn: EPoX EP-8RGM2i. Eller hva? Skal sende dem en mail og spørre om litt mer info ang. det kortet. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Nå er ikke kortene helt like da, men det kan jo hende. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Neh, var ikke samme kort. Hvis noen skulle komme over et slikt kort, med nevnte spesifikasjoner, post en link her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå