Redaksjonen. Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Ansiktsløfting og større batteri: Tesla oppdaterer Model S og X Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Er meget skeptisk til den fronten i Norge, hvor i alle dager skal en plassere skiltet for at det skal se greit ut? Radar må jo ikke forstyrres heller og om det er som på X'en så ligger den jo der hvor det er naturlig å plassere skiltet. Nei rare greier det her, glad jeg har nosecone Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Ganske viktig å nevne at Model S så vidt jeg vet har fått samme luftfilter som Model X med "antibiodefence-weapon mode" hvor man visstnok får renere luft enn på sykehus. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Kunne de ikke heller halvert batterikapasiteten og prisen? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Kunne de ikke heller halvert batterikapasiteten og prisen? De har jo det. Model 3;) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Nei, Model 3 blir for liten for meg. Jeg vil ha Model X med halvt batteri til prisen av Model 3. Det var egentlig spøkefullt ment siden en pris som er proporsjonal med batterikapasiteten forutsetter at resten av bilen er gratis å produsere. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Nei, Model 3 blir for liten for meg. Jeg vil ha Model X med halvt batteri til prisen av Model 3. Det var egentlig spøkefullt ment siden en pris som er proporsjonal med batterikapasiteten forutsetter at resten av bilen er gratis å produsere. Hehe ja absolutt. Spent på hvordan S blir nå, de bør oppgradere enn god del innvendig om de skal forsvare prisforskjellen til model 3 synes jeg. Det er jo ganske stor forskjell! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Rettelse, jeg vil heller ha halvert dollarkurs. Lenke til kommentar
Sylvia Huang Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 sparer det mere CO2 utslipp totalt, når de skal produsere så mange nye biler som skal erstatte de ferdigproduserte eldre modellene? Er det noen som har tatt dette regnestykket? Lenke til kommentar
Erling Storvik Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Støtter ny design i fronten, den var ikke spesielt vellykket før. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 sparer det mere CO2 utslipp totalt, når de skal produsere så mange nye biler som skal erstatte de ferdigproduserte eldre modellene? Er det noen som har tatt dette regnestykket? Det er ingen som tvinger folk til å bytte bil. Når jeg kjøpte Tesla så kjøpte jeg den i steden for en stor fin bmw som spruter ut med avgasser. Folk skifter biler hele tiden, så regnestykket bli veldig krøkkete. Man må nesten se på om det blir en økning i salg av nybil før man starter på regnestykket. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Ganske viktig å nevne at Model S så vidt jeg vet har fått samme luftfilter som Model X med "antibiodefence-weapon mode" hvor man visstnok får renere luft enn på sykehus. Akkurat det kommer helt an på utslippene fra de som sitter i bilen ... ( Blir luften som slippes ut av bilkupeen også filtrert? ) 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 sparer det mere CO2 utslipp totalt, når de skal produsere så mange nye biler som skal erstatte de ferdigproduserte eldre modellene? Det er vel et spørsmål man kan stille til alle bilprodusenter. Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 sparer det mere CO2 utslipp totalt, når de skal produsere så mange nye biler som skal erstatte de ferdigproduserte eldre modellene? Er det noen som har tatt dette regnestykket? Eg er ganske sikker på at Tesla ikkje kjem til å spandere ny bil på alle som har den gamle modellen, og kondemnere den gamle. :-) Lenke til kommentar
Tor Thorbergsen Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Kunne de ikke heller halvert batterikapasiteten og prisen? De leverte tidlig en 40kw modell, men solgte vel kun tre stykker. Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Er jo bare fordel å ikke ha skilt foran. Buddy er jo fritatt for både bompenger og automatisk fartskontroll siden den ikke har skilt foran. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Er jo bare fordel å ikke ha skilt foran. Buddy er jo fritatt for både bompenger og automatisk fartskontroll siden den ikke har skilt foran. Det er vell ingenting som tilsier at de slipper skilt forran? Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Er jo bare fordel å ikke ha skilt foran. Buddy er jo fritatt for både bompenger og automatisk fartskontroll siden den ikke har skilt foran. Det er vell ingenting som tilsier at de slipper skilt forran? Det er derimot en faktaopplysning at Buddy ikke har skilt foran. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Er jo bare fordel å ikke ha skilt foran. Buddy er jo fritatt for både bompenger og automatisk fartskontroll siden den ikke har skilt foran. Det er vell ingenting som tilsier at de slipper skilt forran? Det er derimot en faktaopplysning at Buddy ikke har skilt foran. Rare greier, har jeg aldri lagt merke til. Er den registrert som mc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå