T.F.T Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei jeg bare lurer på hvor jeg får tak i gode overklokkingsprogrammer? F.eks. powerstrip. Er dette et bra overklokkingsprogram? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hva er det du vil overklokke? Grafik- eller noe på hovedkort? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 For å klokke CPU må u nok bruke BIOS. Powerstrip er et prog. for å klokke skjermkort. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Akkurat tenkt til å poste om hvilket program for å klokke cpu i Windows. Mener bestemt at jeg har sett dette, mulighet for å stille FSB, multiplier i Windows. Man må kanskje uansett restarte? Fint om noen andre vet om dette eller kan avbekrefte det! Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Til MSI sine hovedkort følger det med et program som heter Core center,her kan man stille fsb ,V core,memory voltage og agp voltage i Windows. Det beste er alltid å gjøre dette i bios. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er ingen som bruker program til å klokke cpu. Powerstrip er bra til skjermkort. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er ingen som bruker program til å klokke cpu. Hehe, må si meg enig Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er ingen som bruker program til å klokke cpu. Hehe, må si meg enig enig jeg å, men det finnes jo da. Fuzzy logic feks. er til MSI Lenke til kommentar
Brannbil Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Det fins progam til og klokke cpu i windows. Det følger somregel med på HK cd´en til MSI hovedkort. Men lover deg at det ikke er noe bra. På det jeg brukte var det sånn at du ikke kunne stille spenningen, bare fsb!! Så du får den ikke høyt. Bedre og bruke biosen. Endret 21. november 2003 av Brannbil Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er ingen som bruker program til å klokke cpu. Jo, er faktisk mange, selv av "über-bencherne" som bruker programmer som ClockGen, SetFSB osv (til P4). Det finnes et alternativ til AMD-HK med nForce-chipset også, nemlig Nvidia System Utlity, men det er bare noe drit foreløpig ihvertfall. Lenke til kommentar
Brannbil Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Prøv denne linken... Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Prøv denne siden: MajorGeeks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå