stinger82 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Heisann. Har en A6 fra 2006 som det kommer opp feilmeldinger på av og til. Tenkte derfor å kjøpe en vagcom slik at jeg kan lese feilkodene selv (har biltema sak nå, men nytten er lik null). Da sulland tar 1650kr for en diagnose, tenkte jeg at det kan lønne seg i det lange løp å investere i dette selv. Så spørsmålet mitt er, funker det med en billig fra ebay, eller er det en til 4500 kr fra norske nettbutikker som må til? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 På din modell så vil nok en kopi fungere, merk at den da støtter bare inntil ett visst produksjonsår i VCDS. Men, anbefaler så klart ikke at folk skal kjøpe ross-tech (VAGcom) kopier. Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Jeg ville kjøpt en skikkelig ross-tech kabel til 4500kr, så vet du at du får med alle feilmeldinger og at de du får er riktige. I tillegg til at du støtter veldig flinke folk som har gjort det mulig for hvermansen å forstå seg på nyere biler. 3 Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 Det ble en original. Satser på den gjør nytten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå