Gjest Bruker-68389 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Jeg har et Asus ROG Maximus VII Formula hovedkort helt ubrukt i eske, MEN desverre med bøyde cpu pins. Er det noe spennende man kan gjøre med dette eller er pappen det ble levert i, verdt mer ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Du kan lakke det, skru det fast på ei plate av pelksglass, montere led stips på baksiden, feste på veggen med skruer og spacere. så har du ei vegglampe:p Du er ikke geek før du er geek. Endret 12. april 2016 av BadCat 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Hvis de bare er bøyde, går det kanskje an å rette de opp. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Fram med lupelampe og liten flattrekker om du er stø på hånden Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Du kan lakke det, skru det fast på ei plate av pelksglass, montere led stips på baksiden, feste på veggen med skruer og spacere. så har du ei vegglampe:p Du er ikke geek før du er geek. Mens man er i gang kan man jo feste på noen vifter med LED også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Da gjør jeg heller som følger. Første person som sender meg pm med navn og adresse, får dette kortet gratis av meg. Det eneste er at du må betale frakten. Løp å få Lenke til kommentar
PS1 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Klarte å bøye noen pinner selv på min første maskin, bøyde de bare opp igjen uten noe problem da eller senere! Husker ikke hva jeg brukte, mulig en eller annen kniv. No problemo, ez pz! Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Om man har utstyr til det, så er det sikkert mulig å bytte hele cpu socketen.. Men temmelig sikker på at det kreves utstyr for varmluftslodding.Også blir det sikkert mer brydderi og tidkrevende enn det er verdt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå