Gå til innhold

Rma evga

Dapper

Anbefalte innlegg

Hei.

Mulig jeg poster dette helt feil, men tar sjansen på at noen kan hjelpe meg.

Jeg kjøpte et brukt evga gtx780ti sc acx for omlag to år siden. Kortet har levert som forventet frem til i forrige uke. Da ble skjermen plutselig svart og viftene startet og gå for fullt. Div feilsøking har fått meg til å slå meg til ro med at det er gpu'en som har tatt kvelden. Jeg kontaktet kundeservice hos evga, og etter litt frem og tilbake ba de meg sende inn kortet til de.

Det er her spørsmålet mitt dukker opp, evga har kontor i Tyskland, har noen erfaring med rma direkte til de? Er posten beste løsning? Skal sende fra Bodø. Og hvilket kort kan jeg forvente å få i retur? Et gtx970?

Takker for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han jeg kjøpte det av kjøpte kortet i USA, så Tyskland er vel nærmere uansett :) Tror de merker pakken med "replacement" eller noe sånt for å slippe unna toll.

Fikk nettopp en bytte del til en Blu-ray spiller, og så fort Posten skjønte at det var deler for reperasjon så gikk delen igjennom uten fortolling. Det skal være det samme her. Bare pass på at du har papirene i orden slik at du kan bevise at det du får tilbake har vært på reperasjon, og ikke er handlet inn på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...