jaymz Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har nettopp lagt inn xp paa nytt, og etter det kan jeg ikke skrive de tre siste bokstaver i alfabetet. Jeg kan heller ikke skrive alfakr;ll. F***. Har gaatt inn paa kontrollpanelet, Regional and language options, der staar den paa norwegian, bokmal under standards and formats. Under location staar den paa norway. Hva kan jeg gjoere *grin* Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Vet ikke, men det høres ut som det er installert for engelsk tastaturbruk. Dette problemet hadde jeg selv første gang jeg installerte og brukte XP (dvs for litt over et halvt år siden). Da viste det seg at i systrayet sto det en svart boks med hvite bokstaver (tror jeg, har ikke XP fremfor meg nå), "EN". Jeg trykket på denne og skiftet den om til "NO", neste gang jeg startet opp maskinen min så gikk den tilbake til "EN" og jeg tror jeg brukte den høyre museknappen for å sett den til NO som default. Jeg vil tro at det er mye den samme prosedyren som du har beskrevet ovenfor, men det er da verdt å teste vil jeg påstå. Ellers er jeg blank. Edit: Lusne skrivefeil Endret 21. november 2003 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Høgreklikk på Oppgavelinjen (nederst på skrivebordet) pek på verktøylinjer gå ut til siden og lag hake på språklinje. Nå har du fått et merke på oppgavelinjen som enten er EN eller NO. Dette merket kan du høgre eller venstreklikke på for å navigere deg til det du skal ha. Så får du prøve. Lykke til :nice: Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 nå går alt så meget bedre Thanx. Kanskje var dette en feilpost. I såfall: sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå