TGB Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Valgte tidligere å returnere 65" TVen og gikk for 78" av samme TV fra elkjøp. Alt gikk veldig bra med både retur og få det nye produktet. Så her var det ingenting å klage på utenom god service. Problemet oppstod når jeg lenge etterpå ble kontaktet av en som hadde kjøpt den returnerte TVen min. Jeg hadde naturligvis glemt å nullstille TV; så den var logget inn og låst på min samsung bruker, som gjorde livet litt vanskelig for den nye eieren. Finner det utrolig at en stor tung aktør som elkjøp ikke gidder følge opp med å nullstille retur-tver før de sender dem ut igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå