Gå til innhold

Trenger ASUS ruter som har USB port og kan koble til USB Mobilmodem (4G)

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Er det noen som vet en bra ASUS ruter med USB port som jeg kan koble til et USB Mobilmodem (4G) og dele tilkoblingen til mobilmodemet med flere enheter? Vil ikke ha sånn drittruter fra mobilselskap med bindingstid på abonnement og som ikke har noen sikkerhet. Ruter må ha WPA2-AES forresten.

Jeg er ikke sikker på om det går an å finne noe som svarer til disse spesifikasjonene, men jeg spør for å finne det ut. Hvis det ikke finnes eller ikke går an, så slår jeg det ifra meg og velger en annen løsning. :)

Jeg planlegger å bruke mobilt bredbånd kontantabonnement fra Telio forresten. Så det må funke med det. Jeg skal fylle på det jeg trenger av mobildata i måneden, og vil ikke ha bindingstid eller samme enorme mengde data hver måned for å dekke maksforbruk jeg kan slumpe til å ha, når jeg kanskje ikke bruker like mye datatrafikk hver måned. Rop ut hvis dere vet noen bedre enn Telio på kontantkort mobildata. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Tipper at alle rutere fra ASUS som koster mer enn 1000-1500,- har alt dette.

Fant en mobilt bredbånd lommeruter som har WPA2-AES og bruker kontantkort for mobilt bredbånd fra Telio i den :) Jepp, kostet 1495,- hehe.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...