-kga- Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hva slaks barne streker er det du gjorde når du var liten, eller var med på å gjøre? Jeg tenker hovedsakelig på ting fra du kan huske noe til ca.12 år. Hvis det er noe sikkelig kulte rønnerstreker du har gjort seinere så kan du si det å, men barnestreker er jo mere morro da, de er jo så uskyldige. Noen jeg husker i farta: fra ca. 4-8 år, trur jeg. Jeg og en kompis og ei vi lekte med hadde sniki oss inn på en tomt hvor det var noen som dreiv med kanin oppdret. Jeg og kompissen min lurte så ho jenta til og dra i en spak som sto på en av vegganne der, vi lurte på hva det var. Det som skjedde var at alle bura blei åpna, og det var va. ca.50 bur eller no, lit sykt å ha en spaktil å åpne alle bura da. Alle kaninene håppa da ut av bura, heldigvis var området der innjerda, men vi blei tvinga til å hjelpe til å fange de inn igjen. Foreldrenne våres slapp heldigvis noen erstatningskrav, og vi fikk ikke noe særlig kjeft heller Kanskje ikke en sån rønner strek dette, men, men. Jeg og en annen kompis så hvem som kunne kaste en ganske stor stein lengst, vi var så dumme å kasta mot en hekk. Jeg kasta så litt lengere en jeg trudde, og steinen gikk over den høye hekken. Bak der sto det en bil, bare en lada heldigvis. Jeg traff bakruta på den bilen. Jeg var ikke særlig høy i hatten da. Foreldrenne mine måtte punge ut med en liten sum gitt. Så er det jo klasikkern, epleslang, det har vel alle gjort. Kasta poteter på bilær en gang, naboen til en kammrat hadde poteter i hagan. Jeg og noen andre folk gravde opp en del, og vi la oss i lur bak en hekk, og vi satte i gang kastinga på alle som kjørte forbe. Var ikke like kult når en sinna tagg stoppa. Alle fløy til vær vær kant selsakt, men han fyren kom fikk tak i meg og han ene kompissen min, og han var så "vennelig" å følle oss hjem. Vi fikk noe grusomt med kjeft etterpå. Når jeg var rundt 4 år var det en "kamerat" som klarte å ovetale meg til å knuse noen vinduer. De var ikke monter i hus, de sto oppbevart. Blei lit dyrt det å gitt for foreldra mine, heldigvis var de av en billig type, og det var ikke så mange. Vi var blant de som altid gikk gjenomm haganne til folk for å ta snareveier, trukke alle likte det like godt, var noen som stakk hodenne ut og belja og kjefta. Kan skrive noen flere episoder om jeg husker de. Jeg må bare si at det var han ene av de kammeratanne mine som egentlig var hjernen bak alt det her, jeg var en slik som bare hang med, aktivt med riktignokk. Jeg har ikke gjort noe særlig kødd etter han fløtta. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 var vel i 7årsalderen da jeg og noen komiser for uti skogen og satte fyr på noen store busker. etter hvert ble det et kjempebål og vi mista kontroll og sprang hjem. senere på dagen kom min far hjem fra jobb. han er flygeleder. han fortalte meg at et fly hadde sett et flammehav i nærheten av der vi bor og spurte meg om jeg hadde sett noe. det hadde jeg selfølgelig ikke gjort en anna gang da jeg var 8år tok jeg og noen kompiser ei bensinkanne og streka opp et hakekors i bensin for så å tenne på det (må bare få sagt at jeg ikke er nazist. var vel ute for å provosere på den tiden og sjønte ikke konsekvensene av handlingene). da kom det ei gammel dame forbi og hylte. vi stakk det siste jeg gidder å fortelle om er da jeg og maange kompiser, var vel 10-15 små gutter som var ute en vinter kveld. vi peka ut et hus og bombarderte det med snøballer. da ambulansen kom stakk vi og gjemte oss. trur det bodde ei gammel dame der som fikk slag. hun overlevde heldigvis og er så vidt jeg vet frisk og sprek den dag i dag Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hmm spørsmålet er egentlig ka eg IKKE gjorde som liten. hihihi spør min mor. Hun kan fortelle mye. *grin* Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 jeg sparka inn glassdøra på et hotel i østerrike engang.. og gjort mye anna og.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg kan vel ikke kalle det en "guttestrek", men jeg kom på det når sparks skrev det om hotelldøren. Jeg klare en gang å sette meg fast i en svingdør (sånn som går rundt og rundt), tror den var på Haukeland Sykehus (hehe, perfekt sted) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 tihi, jeg gjorde så mye ******skap at jeg ble nesten utvist fra barneskolen - vet engang ikke om det er lovlig jeg har gjort alt, fra å sykle rundt naken i gata(når jeg var veldig lite ) til å tenne på en skog(liten da og ) krasja bilen vår har jeg også gjort, var ca 6 da - så kjøre ferdighetene var ikke helt på topp ellers så har jeg gjort noen smålig ulovelige ting på scooteren min det værste av alt er at jeg har blitt stoppa med trim 3 ganger uten at de har merka det, og blitt stoppet med trim og en bakpå uten hjelm også uten å få bot men den verste var når jeg og en kompis som satt bakpå skulle kjøre hjem fra et lan, og jeg så purken i motsatt kjøre felt(det var midtrabatt) så jeg prøvde å stikke med å kjøre på rødt lys, men da hadde jeg ikke trim fikk engang ikke bot for noe av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå