Jesper Karsrud Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei! Jeg driver og skal lage hjemmeside, ,og jeg tenkte jeg skulle dele den i tre; meny til venstre, logo øverst, og innhold på resten... Men så kommer problemet: jeg får ikke frem alle tre delene: Koden jeg har skrevet er: <html> <head> <title>...</title> </head> <frameset rows="25%,50%"> <frame src=""> <frame src="frame2.html"> <frameset cols="25%,75%" <frame src=""> <frame src="frame2.html"> </frameset> </frameset> </html> kan dere hjelpe meg? sikkert en simpel feil, men jeg ser den altså ikke! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Glem det! så det nå når jeg postet! glemt en > på slutten et sted!!! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 MEN: det funker fortsatt ikke! så hva er det jeg gjør galt?? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 <frame src=""> <frame src="frame2.html"> Angi fil navn kanskje. Tips: sett meny framen og det framet til en fast størelse Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) ville fått tak i Macromedia Dreamwaver MX veldig lett å lage frames der. personlig liker jeg ikke frames da. Endret 21. november 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Angi fil navn kanskje. Tips: sett meny framen og det framet til en fast størelse Ja, jeg fant ut det... og da funka det! så det var som jeg sa bare en liten tullefeil... da er jeg i hvertfall ett skritt nærmere... takk for hjelpen i hvertfall... Jesper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå