Gå til innhold

Ved fjorden II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Har du vært nede å beisa sjarken...for det må du huske!

Riktig så pent "miljøbilde" i god komp. Fin linje med den gamle moloen, som holder rundt sjarken og beskytter den.

Lenke til kommentar

Tror snart jeg kommer og besøger dig..hvor er der bare smukt alle vejne..hvor må det være fredfyldt med masser af idyl og romantik :-) hilsen Suss

Jo her her det fredlig og romantisk. Jeg gikk hånd i hånd med min mann nedover moloen og tittet på båten. En riktig herlig dag! Bare kom på besøk, jeg kan tipse deg om steder å besøke! :)

Lenke til kommentar

Riktig så pent "miljøbilde" i god komp. Fin linje med den gamle moloen, som holder rundt sjarken og beskytter den.

Takk skal du ha Pentaxen! :)

Denne sjarken skulle definitivt hatt seg et strøk eller tre med beis, den var helt sølvgrå i treverket stakkar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig bilde med en majestetisk fjellrekke i bakgrunnen , Flott med moloen i forgrunnen med speilingene av sjarken.

Flotte farger og et fint lys .

I følge reklamen (Audi) søkk sjarken hvis man ikke beiser den .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nydelig bilde med en majestetisk fjellrekke i bakgrunnen , Flott med moloen i forgrunnen med speilingene av sjarken.

Flotte farger og et fint lys .

I følge reklamen (Audi) søkk sjarken hvis man ikke beiser den .

Mvh

Alec

Denne var dessverre på full fart å søkke. Mulig å redde men da må det skje i år.

Tusen takk for finfin tilbakemelding! :D

Lenke til kommentar

Klassisk bilde. Ikke slik å forstå at sett dette motivet tidligere, men norsk natur med hav, båt og flotte hvitkledde fjell i bakgrunn.

Mvh Ragnar

Bare reine vestlandsidyllen detta jo.

Sola skinner og kompen sitter og det gjør jaggu skarpheten, fargene og detaljene også.

Roar

Hei R & R! :)

Ja dette her er klassisk  vestlandsidyll idyll.  Jeg tok med dette bildet Roar fordi du var ikke helt fornøyd med uskarpheten dagen før. ;) (selv om den var tilsiktet)  Vi hadde en fortreffelig biltur på Sunnmøre denne dagen.  Det kommer nok flere bilder fra den etter hvert..

Lenke til kommentar

Takk skal du ha Pentaxen! :)

Denne sjarken skulle definitivt hatt seg et strøk eller tre med beis, den var helt sølvgrå i treverket stakkar.

Hvor hyggeligt  :)  tak 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...