Andyzz Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Har lenge tenkt på å skaffe meg en tatovering, og har endelig bestemt meg for å gjøre noe med det. Jeg har bare et lite problem, jeg vet ikke hvilket studio jeg skal velge. Har hørt litt rundt med venner, der jeg har fått ulike svar hver gang. Dette blir min første tatovering, og jeg har bestemt meg for å tatovere en liten tekst. Så da lurte jeg på om noen kunne anbefale et bra sted, helst i Bergen, med god service? (legg gjerne med en grunn på det dere anbefaler) Takk Endret 12. april 2016 av Andyzz Lenke til kommentar
technicality Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Gå for artist og ikke studio, se på tidligere arbeid av vedkommende og dernest bestem deg for vedkommende du føler tidligere har laget en tattovering som er noe du kan forestille deg å ha, ikke kjent med bergen så har desverre ikke noen anbefalninger Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) EDIT: Så ikke at du skrev at du holdte til i bergen. Men ja som Technicality sier. Ikke gå for studio men for tattovør. Et studio har ofte 3-4 stykker. 1 kan være kjempeflink mens de tre andre er søppel. Noe jeg selv har opplevd. Endret 12. april 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Sjekk ut Let's Buzz i Marken. De har flinke artister. Endret 12. april 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Æh... feil by L4r5. Markens gate er i Kristiansand. I Bergen sier de bare Marken. :-)Men veldig bra tattiser da. Likte Tomas, Christine, men kanskje aller mest Toschie. Han var passe crazy. Lenke til kommentar
Andyzz Skrevet 12. april 2016 Forfatter Del Skrevet 12. april 2016 Takk for gode tips, ser ut som om det blir en tur innom Let's Buzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå